4
0
0
0
Geluidskwaliteit

Prestaties

Let op: productbeoordelingen kunnen ook over productvarianten gaan. Sommige varianten, diensten en/of functies van dit product die in productbeoordelingen worden genoemd, zijn mogelijk niet in alle landen beschikbaar.

9 klantbeoordelingen

0

Prachtig toestel

SRS-XP500 18/09/2023 door TanteNancy (België)

Zo verrast wat dit toestel allemaal kan, prima aankoop

Geluidskwaliteit

0

0

0

zeer goed geluid

SRS-XP500 04/06/2023 door Rudy209 (Nederland)

Zeer mooie uitstraling , met uitstekend geluid . klein minpuntje zware bas

Geluidskwaliteit

0

0

0

Geweldige sound

SRS-XP500 15/11/2022 door Bart1971 (België)

Vandaag gekocht en direct onder de indruk van de mogelijkheden. Niet twijfelen, super ervaring.

Geluidskwaliteit

0

0

0

super

SRS-XP500 11/12/2021 door dikkewilly (Nederland)

4 december gekocht super geluid voor onder de douche

Geluidskwaliteit

Prestaties

0

0

0

Sony schept niet uit: altijd the top!

SRS-XP500 18/09/2021 door deyim (Nederland)

Nadat ik hem heb mogen ontvangen, heb ik enkele weken de tijd genomen om hem goed te beoordelen. Wat ik minder leuk vind, is dat hij wel een beetje zwaar is: zo'n 11 kg voor een draagbare draadloze speaker. Daarom zouden kleine zwenkwielen onder deze speaker handig zijn. Verder zijn de vormgeving en andere kenmerken gewoon goed zoals wij van Sony gewend zijn: diverse geluidsmodi, aansluitingen voor USB, microfoon, gitaar e.d., waterbestendigheid, etc.. Sony laat met deze speaker wederom duidelijk zien wat kwaliteit is: echt diep, rijk, krachtig en helder party-geluid met zijn verschillende sfeerverlichtingspatronen en mega-bass-mogelijkheid. Bovendien heeft hij een batterijlevensduur tot 20 uur na volledig opladen en het opladen gaat razendsnel. Door zijn stevige handgreep kun je hem gemakkelijk overal meenemen. Kortom: als Sony wat maakt, maakt ie dat in één keer echt goed! Bedankt Sony, dat je er bent!

Geluidskwaliteit

De schrijver van deze beoordeling heeft dit product gratis ontvangen of deed mee aan een productleenprogramma

1

1

0

Geluid is geweldig uit één speaker!!!

SRS-XP500 15/08/2021 door rocket2014 (Nederland)

Heb dit product paar weken geleden gekocht maar wist niet precies wat ik ervan moest verwachten. Ik heb de XP 500 je hebt ook nog een grotere versie maar voor mij is deze groot genoeg, 57 cm hoog en weegt ongeveer 11 kg. Het overtrof mijn verwachtingen het geluid kan elk feestje weerstaan in de tuin of op een camping of waar dan ook. Hij is spatwaterdicht maar wel uitkijken met zeewater het zout is niet zo lekker. Hij is makkelijk te verbinden met bluetooth via je telefoon om via een telefoon app je muziek af te spelen. Simpel om te bedienen de meest gebruikte knoppen aan de bovenkant aansluitingen voor Gitaar of Microfoon via een spatwaterdichte aansluiting aan de achterkant. En een soort van handvat aan de bovenkant om hem makkelijk op te tillen. Microfoon voor Karaoke, een Gitaar kan je allemaal aansluiten. Bijna 20 uur kan je wireless afspelen mits hij volledig is opgeladen dan heb je er ook nog disco lichten bij wat je ook aan en uit kunt zetten. . Opladen via stekker of usb aansluiting. Het geluid is gewoon super het lijken wel meerdere speakers maar je kunt ook meerdere in serie laten afspelen mocht de tuin te groot zijn voor één speaker. De bas met bas booster is ongelooflijk krachtig maar ook zonder booster is het geluid super. Een aanrader voor een feestje in de tuin of ergens anders.

Geluidskwaliteit

1

0

0

Springt eruit!!

SRS-XP500 01/08/2021 door DirkU (Nederland)

Ik heb de speaker nu een paar dagen in huis en moet zeggen dat het erg goed bevalt. De illuminati is erg leuk een aanpasbaar. De midden en hoge tonen komen erg mooi uit de speaker, helaas laat het lage gebied te wensen over. De bass is in huis zeer goed (soms teveel) aanwezig en ik heb niet het idee dat de "mega bass" knop veel verschil maakt. Buitenhuis is het een geweldige speaker en helemaal als je de voorkant naar de muur toe richt. De accu kan erg lang mee plusminus 20 uren als de besparende modus is ingeschakeld, alleen klinkt de muziek dan nergens meer naar. Wil je alle functies gebruiken en een lekkere volle bass dan gaat hij ongeveer 13 tot 15 uren mee en dat vind ik ruim voldoende aangezien hij ook zeer snel weer opgeladen is De music center app van Sony werkt zeer overzichtelijk en alles staat op de plek waar je het verwacht. De speaker zelf is draagbaar maar niet om kilometers mee te lopen zonder bolderkar oid. De mogelijkheid om de gitaar en microfoon aan te sluiten is een erg leuke toevoeging voor erg leuke karaoke avonden.

Geluidskwaliteit

1

1

0

Goed, rijk geluid met overtuigende bass

SRS-XP500 28/07/2021 door DrDamandan (Nederland)

Het product is eenvoudig in gebruik en klinkt erg goed. Vooral de diepe bass valt goed op en vult een gemiddelde huiskamer of tiener kamer zonder enige moeite. Samen met de Music Center app van Sony is deze speaker ook nog eens te gebruiken in combinatie met andere Sony Party Connect geschikte speakers, waarmee je een stereo paar of een set aan gelijktijdig afspelende speakers zou kunnen maken. Leuke features, maar gezien de prijs vraag ik me af hoeveel mensen echt meer dan 1 speaker hebben. Bovendien zijn Party Connect speakers weer niet compatible met Wireless Party Chain compatible speakers. Dit was een aantal jaren geleden de naam van een vergelijkbare feature op draadloze Sony speakers. Gemiste kans wat mij betreft. Ook bestaat er nog zoiets als een Fiestable app. Die kun je beter links laten liggen, want dat is slechts een gimmick. Het aansluiten van de speaker via Bluetooth was appeltje-eitje. Je drukt op de Bluetooth knop en er verschijnt meteen een kaartje waarop een productafbeelding staat op Android telefoon met de vraag of je deze wil koppelen. Bevestig je dit, dan is de Bluetooth koppeling reeds tot stand gekomen. Ook viel me op dat meerdere apparaten tegelijk met het product gekoppeld kunnen zijn. Nice! Naast BT is er ook een line-in welke je middels een 3.5mm kabel kunt voeden. Je kunt tevens een USB stick inprikken en voor de musici en aspirant DJs onder ons is er ook een Gitaar- en Mic-in met eigen volume regeling. De batterij van deze speaker is dik in orde. Zelfs op een hoog volume gaat deze moeiteloos 5 uur mee. Wil je langer luisteren, dan kun je een lager volume kiezen en/of kiezen voor stamina modus, waarbij het geluid minder bass bevat en andere subtiele aanpassingen krijgt die ervoor zorgen dat de speaker langer gebruikt kan worden zonder deze op de netstroom aan te hoeven sluiten.

Geluidskwaliteit

1

1

0

Geweldig geluid en ziet er mooi uit

SRS-XP500 28/07/2021 door tamasp (Nederland)

Deze gekocht voor muziek in de tuin waar ik geenstroom snoet hoef te gebruiken en dus vooral portable is. Nadat ik de speaker heb uitgepakt, die overigens in een keurige doos en netjes verpakt was, sloot ik hem aan op het stopcontact en zette hem aan. Hierna startte ik de app Music Center van Sony op mijn ipad en de speaker werd meteen herkent. Om meteen muziek te krijgen startte ik Tunein radio op en wat een geluid kwam eruit, kraakhelder en de diepe bas. De bassboost zal voor sommige teveel zijn maar die kun je uitzetten of in de app met de equalizer regelen. Moet echt zeggen dat het geluid geweldig is zeker als je eventueel meerdere apparaten koopt en aan elkaar koppelt op voor een groot feest. De verlichting werkt goed en ook in te stellen voor verschillende omgevingen of in welke sfeer je bevindt. Wilde nog via de usb muziek files afspelen maar ik had alleen ntfs geformatterde drives en die worden niet herkent? Alleen fat drives en dat is wel jammer zeker dat de meeste apparaten dit wel herkennen. Gemis is ook dat je alleen mp3 en wav files kan afspelen daar ik veel flac hd muziek heb. Misschien is dit eventueel met een firmware update op te lossen. Zal nog wat gaan omzetten maar ik weet zeker dat het afspelen van mp3 geweldig klinkt want het klinkt nu geweldig. Mooi is de aansluiting voor een microfoon en zelfs een gitaar, dit apparaat is van alle markten thuis. Voor iedereen die een feestje wil bouwen zijn er genoeg mogelijkheden met deze speaker en zeker aan te raden, wil je gewoon muziek in de tuin of op je balkon ook prima hij is krachtig genoeg daarvoor. Sony heeft een mooie weersbestendige speaker uitgebracht en ik raadt hem zeker aan daar krijg je geen spijt van.

Geluidskwaliteit

4

1