5.0 gebaseerd op 7 klantbeoordelingen

7
0
0
0
0

Let op: productbeoordelingen kunnen ook over productvarianten gaan. Sommige varianten, diensten en/of functies van dit product die in productbeoordelingen worden genoemd, zijn mogelijk niet in alle landen beschikbaar.

7 klantbeoordelingen

0

Topper

SA-SW5 03/03/2022 door Vopeter (België)

Deze subwoofer is heel goed, mooie volle lage tonen. Mooie vormgeving. Aanrader.

Geluidskwaliteit

0

0

0

Elegante draadloze subwoofer

SA-SW5 27/02/2022 door Ton (pa3eia) (Nederland)

De SA-SW5 is een juiste aanvulling op de HT-7000. De koppeling met de HT-A7000 is zeer eenvoudig tot stand te brengen. De volume instelling van de SA-SW5 is zowel manual als automatisch in te stellen.

Geluidskwaliteit

De schrijver van deze beoordeling heeft dit product gratis ontvangen of deed mee aan een productleenprogramma

0

0

0

Bioscoopgeluid

SA-SW5 17/12/2021 door Gerard 1959 (Nederland)

De Soundbar heeft eigenlijk dankzij het complete geluid geen subwoofer nodig, maar ik kan nu uit ervaring zeggen dat deze optie echt geweldig is. Wat een beleving, dank zij het draadloos koppelen geen gedoe meer met draden.

0

0

0

Perfect

SA-SW5 16/12/2021 door Rogierk (Nederland)

De perfecte aanvulling en in mijn ogen een must als je het ht-a9 systeem hebt aangeschaft.

Geluidskwaliteit

0

0

0

Maakt een installatie met een A7000 soundbar af

SA-SW5 01/12/2021 door Photography enthousiast (Nederland)

De A7000 soundbar is geweldig. Dat kan je van deze subwoofer ook zeggen. Niet alleen is hij zwaar, maar hij overtuigt door hele goede lage tonen zonder te dreunen, zonder opdringerig te zijn. Met deze subwoofer erbij is het alsof je in een bioscoop zit. Het maakt het geluid, beter gezegd de geluidsbeleving, van de A7000 nog completer. Ik schreef het bij de beoordeling van de A7000 al; het geluid komt niet naar je toe, je zit er middenin. Werkelijk een hele mooie sensatie. En wil je even (of altijd) een beetje meer bas? Je kunt het op de afstandsbediening van de A7000 apart bedienen. O ja, het aansluiten. Stekker erin, aan/uit knop aan, link knopje indrukken, setup van de A7000 en klaar. Geen gezoek, geen instellingen, niks even wachten, het werkt gewoon. Zo hoort het!

Geluidskwaliteit

0

0

0

Veelzijdig basgeluid

SA-SW5 26/11/2021 door Ferismyname (Nederland)

Sony draadloze (wifi) subwoofer SA-SW5 De SA-SW5 van Sony is een uitbreiding voor Sony’s soundbar HT-A7000. Voor dit systeem zijn 2 rear speakers SA-RS3S (2 speakers in één doos) en een aparte subwoofer SA-SW5 los verkrijgbaar als uitbreiding hiervoor. Helaas zijn deze uitbreidingen niet los te gebruiken maar slechts in combinatie en geïntegreerd met de HT-A7000 De SA-SW5 speelt een uitstekende rol in het geheel van het systeem HT-A7000 en, om eerlijk te zijn, het complete systeem met rear speakers en subwoofer tezamen is eigenlijk gewoon een must! Wie geluid wil van zeer hoge kwaliteit kan toch maar beter direct het gehele systeem aanschaffen! De soundbar werkt weliswaar uitstekend stand-alone en heeft op zich al een geweldig geluid, maar het heeft de aanvullende speakers gewoon nodig om een zo volledig mogelijk en daarmee een zo optimaal mogelijk surround geluid te bereiken. De SA-SW5 box is fors en weegt 13kg. Misschien voor iemand met rugklachten iets om rekening mee te houden. Zodra de box staat is het geen lust voor het oog maar wat de box op geluidsniveau doet is indrukwekkend. Het geeft op laag volume de bas de natuurlijke diepte die je bij je favoriete muziek verwacht. In games en films is de box in staat om de ruiten en je stoel te doen trillen. En natuurlijk is het lokaliseren van het geluid dankzij het hele HT-A7000 7.1.2 Dolby Atmos systeem geweldig. Daarmee is ook de plaatsbepaling van de lage klanken en geluiden indrukwekkend. In films is het alsof je er live bij aanwezig bent, in muziek geeft het o.a. een mooie zangerige bas met een zeer breed spectrum aan muzikale tinten. Wie veel naar muziek luistert zal heel erg genieten van deze subwoofer. Bij iedere muziekstijl. Pop of klassiek. Op de afstandbediening van het HT-A7000 systeem kan het volume van de achterspeakers en de subwoofer naar wens worden aangepast. Het systeem stelt zich weliswaar automatisch en optimaal in naar de akoestische omstandigheden van de ruimte waarin het staat, maar de mogelijkheid van het instellen van het volume is desondanks toch een zeer welkome aanvulling. Het systeem kan dan wel optimaal staan ingeregeld, er zijn vaker aan de kant van de insturing van het geluid serieuze problemen! Stuurt jouw geluidsbron geluid van slechte of onevenwichtige kwaliteit in, dan zal het resultaat overeenkomstig zijn. Soms is het gewoon nodig om handmatig het geluid wat aan te passen dan wel wat te corrigeren. De soundbar heeft overigens een prachtige sample (geluidstest) beschikbaar van hoe het geluid er in optima-forma uit kan komen te zien. Een kwestie van de juiste aansturing van de amplifier dus vanuit de bron. Voor de geluidsfreaks en muziekliefhebbers is o.a. Tidal (HD) aan te bevelen en natuurlijk hebben veel geluidsdragers (blu-ray) en sacd (cd) veel tracks voor de fijnproevers om deze surround installatie volledig uit te nutten. Los van de sublieme audio-resultaten van het hele systeem zie ik een klein verbeterpunt voor de SA-SW5: Omdat deze box via het wifi-kanaal van de soundbar werkt komt het voor dat kleine interrupties in het geluid ontstaan wanneer je te dicht bij de luidsprekerbox komt (afhankelijk ook van hoe ver de componenten van de geluidsinstallatie uit elkaar staan). Het vermogen van het wifi-signaal blijkt onder normale omstandigheden wel voldoende, maar houdt niet over. Waarschijnlijk zal dit een technische aanpassing vereisen in de box of in de soundbar. Onder normale omstandigheden zal men hier echter geen last van hebben. In het kort: verwacht van de HT-A7000 7.1.2 kanaals Dolby Atmos installatie een geweldig surroundgeluid….. mede dankzij deze SA-SW5 subwoofer!

Geluidskwaliteit

0

0