Artikel-ID : 00250368 / Laatst gewijzigd : 18/09/2020Afdrukken

Ondersteuning door Sony (2.2.): Twee populaire functies die in Europa zijn uitgebracht

    De mobiele app Support by Sony en uw Sony-account (My Sony) kunnen u helpen met het vinden van relevante informatie zoals veelgestelde vragen, handleidingen of firmware-updates van uw Sony-producten.

    De nieuwste versie van Support by Sony (2.2.) is voorzien van twee veel aangevraagde functies en is reeds beschikbaar in de app stores (Android, iOS). De nieuwe mogelijkheden:

    1. Importeer uw gemarkeerde producten uit My Sony naar Support by Sony.
    2. Registreer de producten die u hebt gemarkeerd in Support by Sony naar My Sony.

    OPMERKINGEN: Functies die alleen beschikbaar zijn voor My Sony in Europa. U kunt Xperia-producten niet via de app registreren bij My Sony of ze via de app importeren van My Sony naar Support by Sony.

    Bladwijzers importeren (My Sony naar Support by Sony)

    Als u al producten hebt geregistreerd op uw Sony-account, kunt u deze nu eenvoudig importeren vanuit My Sony in de Support by Sony-app. Volg hiervoor de volgende stappen:

    1. Start de mobiele app Support by Sony op uw smartphone of tablet.
    2. Controleer of het tabblad Mijn producten is geselecteerd.
    3. Druk op het pictogram [+] (Plus) rechtsonder in het scherm.
    4. Bladwijzers importeren via Support by Sony vanuit My Sony, stap 1, 2 en 3.
    5. Selecteer Importeren uit My Sony uit de lijst van opties.
    6. Bladwijzers importeren via Support by Sony vanuit My Sony, stap 4.
    7. Meld u aan bij uw Sony-account volgens de instructies op het scherm.
    8. Bladwijzers importeren via Support by Sony vanuit My Sony, laatste stap. Meld u aan bij uw Sony-account.

    OPMERKING: De functie om bladwijzers te importeren wordt niet voortdurend gesynchroniseerd, maar wordt eenmalig geïmporteerd.

    Het importeren van bladwijzers via ondersteuning door Sony vanuit My Sony.

    Express-productregistratie (ondersteuning vanuit Sony naar My Sony)

    Ga als volgt te werk om de producten die u hebt gemarkeerd in de app Support by Sony te registreren in uw Sony-account (My Sony):

    1. Start de Support by Sony-app op uw smartphone of tablet.
    2. Controleer of het tabblad Mijn producten is geselecteerd.
    3. Selecteer het gemarkeerde product dat u wilt registreren bij My Sony (bijv. KD-55AG8).
    4. Express-registratie bij My Sony vanuit Support by Sony, stap 1, 2 en 3.
    5. Tik op het pictogram [drie stippen] rechtsboven in de hoek om naar InstellingenRegister to My Sony (Registreren bij My Sony) te gaan.
      • Als u de optie Register to My Sony (Registreren bij My Sony) niet kunt zien, hebt u dit product al geregistreerd bij My Sony.
      Express-registratie bij My Sony via Support by Sony, stap 4.
    6. Druk op Doorgaan wanneer het pop-upvenster wordt weergegeven waarin u wordt gevraagd u aan te melden bij uw Sony-account.
    7. Express-registratie bij My Sony via Support by Sony, stap 5.
    8. Meld u aan bij uw Sony-account.
    9. Express-registratie bij My Sony via Support by Sony, stap 6.
    10. Druk op OK om het pop-upvenster te sluiten: ‘De productregistratie is voltooid’.
    11. Express-registratie bij My Sony via Support by Sony, stap 7.
    Express-productregistratie via Support by Sony naar My Sony.
    1. Als uw Sony-account geregistreerde producten bevat die nog niet zijn gemarkeerd op Support by Sony, kunt u deze op dit moment ook importeren door de instructies op het scherm te volgen.
    2. Express-registratie bij My Sony via Support by Sony, stap 8.
      Express-registratie bij My Sony via Support by Sony, stap 8.
      Express-registratie bij My Sony via Support by Sony, stap 8.
      Express-registratie bij My Sony via Support by Sony, stap 8.
      Express-registratie bij My Sony via Support by Sony, stap 8.
    Screenshot: De Express-registratie van producten en het importeren van bladwijzers worden tegelijkertijd uitgevoerd via Support by Sony.