Netflix-accounts wijzigen die bij het internetvideoapparaat worden gebruikt
BELANGRIJK: Om de stappen te volgen in deze oplossing moet u het e-mailadres en wachtwoord kennen voor de account die momenteel met het internetvideoapparaat wordt gebruikt.
- Als u niet langer toegang hebt tot de Netflix-account die is gekoppeld aan het internetvideoapparaat, neemt u contact op met het Sony Customer Experience Centre om met een medewerker van de klantenservice te spreken.
- Als u het Netflix-wachtwoord bent vergeten voor de account die u wilt verwijderen, klikt u op de koppeling Need help signing in? (Hulp nodig bij het aanmelden?) op de Netflix-website of gaat u naar het Netflix Help Centre.
Volg deze stappen om de account te wijzigen:
- Meld u aan bij de Netflix-website.
- Selecteer de vervolgkeuzelijst Account Settings (Accountinstellingen).
- Klik op Your Account (Uw account).
- Klik op Sign out of all devices (Alle apparaten afmelden).
- Wanneer het apparaat is gedeactiveerd, verbindt u het met de nieuwe Netflix-account.
- Koppel de Netflix-account vanaf het internetvideoapparaat.
- Koppel de Netflix-account op een computer met de code die zich op het internetvideoapparaat bevindt. (Van toepassing op oudere modellen internetvideoapparaten)