Problemen met het toetsenbord van de Tap 11 oplossen
Als je toetsenbord of touchpad niet goed werken, probeer je het volgende.
- Controleer of de batterij van het toetsenbord volledig is geladen.
- Zorg dat het toetsenbord zich binnen werkafstand van de tablet bevindt (tot 0,5 meter).
- Als de touchpad niet werkt, controleer je of de aan/uit-schakelaar op ON staat (middelste stand) en niet op TOUCH PAD OFF (uiterst rechtse stand).
- Als het toetsenbord niet werkt, controleer je of de aan/uit-schakelaar op ON (middelste stand) staat en niet op TOUCH PAD OFF (rechtse stand) staat.
OPMERKINGEN:
- De aan/uit-schakelaar van het toetsenbord heeft drie standen: (van links naar rechts) OFF, ON en TOUCHPAD OFF.
- De stand TOUCHPAD OFF wordt aangeduid door een touchpadsymbool met een X.
-
Als stappen 1 tot 4 niet succesvol waren, probeer je het toetsenbord te koppelen .
Als je probleem na het koppelen nog niet is opgelost, raadpleeg je ons (Selecteer je land > ondersteuning > contact).