Artikel-ID : 00083416 / Laatst gewijzigd : 12/07/2018

Problemen met het toetsenbord van de Tap 11 oplossen

    Als je toetsenbord of touchpad niet goed werken, probeer je het volgende.

    1. Controleer of de batterij van het toetsenbord volledig is geladen.
    2. Zorg dat het toetsenbord zich binnen werkafstand van de tablet bevindt (tot 0,5 meter).
    3. Als de touchpad niet werkt, controleer je of de aan/uit-schakelaar op ON staat (middelste stand) en niet op TOUCH PAD OFF (uiterst rechtse stand).
    4. Als het toetsenbord niet werkt, controleer je of de aan/uit-schakelaar op ON (middelste stand) staat en niet op TOUCH PAD OFF (rechtse stand) staat.

      OPMERKINGEN:

      • De aan/uit-schakelaar van het toetsenbord heeft drie standen: (van links naar rechts) OFF, ON en TOUCHPAD OFF.
      • De stand TOUCHPAD OFF wordt aangeduid door een touchpadsymbool met een X.
      •  Afbeelding

    Als stappen 1 tot 4 niet succesvol waren, probeer je het toetsenbord te koppelen .

    Als je probleem na het koppelen nog niet is opgelost, raadpleeg je ons (Selecteer je land > ondersteuning > contact).