Artikel-ID : 00165742 / Laatst gewijzigd : 21/02/2019

Antwoord op vragen over de Netflix-app op mijn internetvideoapparaat

    De Netflix-app die op bepaalde internetvideoapparaten beschikbaar is, geeft met apparaten met internetaansluiting toegang tot de online inhoudbibliotheek van Netflix.
    Hieronder staat een lijst met internetvideoapparaten van Sony en koppelingen voor informatie over de nieuwste modellen:

    Dit artikel is bedoeld om u te helpen aan antwoorden over het instellen van en toegang krijgen tot Netflix, het gebruiken van de functies van de Netflix-app en het oplossen van enkele problemen die zich kunnen voordoen wanneer u Netflix-films of -video's wilt bekijken.

    OPMERKING: Om ervoor te zorgen dat het voor Netflix geschikte apparaat up-to-date is en klaar voor gebruik van Netflix, zorgt u ervoor dat de nieuwste software-update is geïnstalleerd. Updates zijn beschikbaar vanuit het menu van het apparaat of vanaf deze site via een computer.

    • Toegang tot Netflix - Toegang tot de service, verbinding, installatie en aanmelding
    • Functies van Netflix - Werken met 3D, 4K, HD, Netflix-ondertiteling, Netflix-knop, Netflix-profielen en instellingen voor het kinderslot.
    • Netflix werkt niet - Ik kan geen verbinding maken met Netflix of de Netflix-app werkt niet goed.
    • Hulp bij Netflix-account - Een Netflix-account maken, apparaten toevoegen en verwijderen.
    • Gebruik - Antwoorden op vragen over de werking van Netflix en vereisten voor de beste ervaring.
    • Beschikbaarheid van de service - Netflix-pictogram ontbreekt, service is niet beschikbaar
    • Fouten - Er verschijnen foutberichten of foutcodes wanneer u probeert Netflix te gebruiken.
    • Geluid - Er is geen geluid of de geluidskwaliteit is slecht bij het bekijken van Netflix.
    • Afbeelding - Er is geen beeld of de beeldkwaliteit is slecht bij het bekijken van Netflix.
    • Aanbieding - Met Netflix gerelateerde huidige en vorige aanbiedingen