Artikel-ID : 00109281 / Laatst gewijzigd : 27/06/2017

Hoe los ik het op wanneer de camera niet wordt herkend nadat ik de USB op de computer aansluit?

De camera wordt niet herkend nadat ik de USB op de computer aansluit.

Producten en categorieën waar dit artikel op van toepassing is

Als de wizard niet automatisch wordt geopend op de Windows-computer, controleert u of het BLOGGIE-pictogram wordt weergegeven in Computer of Deze computer. Als het BLOGGIE-pictogram niet wordt weergegeven, controleert of probeert u het volgende.
  • Controleer of de camera en de computer goed zijn aangesloten.
  • Ontkoppel eventuele andere USB-apparaten van de computer (behalve een muis en toetsenbord). Als andere apparaten zijn verbonden, wordt de camera mogelijk niet goed herkend.
  • Als de computer over meerdere USB-poorten beschikt, probeert u een andere USB-poort. Sommige computers hebben voor elke poort een afzonderlijke USB-controller. In dat geval kunt u het probleem mogelijk oplossen door op een andere poort aan te sluiten.
  • Sluit de camera of de USB-kabel rechtstreeks aan op de USB-poort van de computer. Als u een USB-hub gebruikt, wordt de camera mogelijk niet goed herkend.
  • Zet de camera aan. Als u de camera op de computer aansluit terwijl de camera is uitgeschakeld, wordt de camera in de oplaadstand gezet. Zet de camera aan voordat u deze aansluit.
  • Als u de computer aanzet nadat u de camera hebt aangesloten, wordt de camera mogelijk niet herkend. Zet eerst de computer aan en wacht tot deze klaar is voor gebruik. Sluit daarna pas de camera aan.

Als het probleem nog steeds niet is opgelost, kan reparatie nodig zijn. Als u denkt dat dit het geval is, kunt u contact met ons opnemen voor meer hulp.