Artikel-ID : 00115238 / Laatst gewijzigd : 12/07/2018

Herstelschrijven en computeronderdelen bestellen

    1. Herstelschijven
    2. Reserveonderdelen
    3. Hoe bestellen
    4. How gebruik ik de EET Europarts-website om herstelschijven of reserveonderdelen te vinden?

    Herstelschijven

    U hebt herstelschijven nodig als u de herstelpartitie van uw VAIO verwijderd hebt (toegankelijk door tijdens het opstarten op F10 te drukken) en u in het Herstelcentrum geen herstelschijven hebt gemaakt.
    Meer informatie over het herstelproces vindt u in de meegeleverde Gids probleemoplossing en systeemherstel.

    Raadpleeg voor de besteldetails Hoe bestellen hieronder.

    Reserveonderdelen

    Als uw VAIO service nodig heeft, raden wij aan om contact met ons op te nemen en hem door een erkende vakman te laten repareren.

    Interne onderdelen worden normaal gesproken niet afzonderlijk verkocht, omdat er een hoog risico bestaat op bijkomende schade wanneer een herstelling wordt uitgevoerd door een persoon die daarvoor niet werd opgeleid.  Als een herstelling wordt uitgevoerd door een onbevoegde persoon, wordt eventuele schade niet door de garantie gedekt.
    Raadpleeg de meegeleverde Garantiedocumenten voor meer informatie.

    Sommige onderdelen, die u gemakkelijk kunt vervangen, kunnen afzonderlijk worden gekocht.

    Hoe bestellen

    Zorg ervoor dat u het VAIO-modelnummer en serienummers binnen handbereik hebt wanneer u iets gaat bestellen. ( Hoe controleer ik de modelnaam en het serienummer? )

    Afhankelijk van de garantiestatus van uw product:

    OPMERKING: Aankopen bij derden zijn onderworpen aan de algemene voorwaarden van de verkoper. Uw verkoper kan u hieromtrent meer informatie verstrekken. Sony is niet verantwoordelijk voor de inhoud van websites van derden of aankopen die werden gedaan bij derden.

    How gebruik ik de EET Europarts-website om herstelschijven of reserveonderdelen te vinden?

    1. Typ uw modelnaam of serienummer in het zoekvak.

      Zoekvak
    2. Selecteer uw model in de zoekresultaten
    3. Selecteer een categorie uit de filters CATEGORIEËN  in het linker deelvenster. Voor herstelschijven selecteert u Handleidingen/Hulpprogramma's/Software

      Filters
    4. Selecteer het gewenste item en druk dan op KOPEN
    5. Klik op UW MANDJE in de rechterbovenhoek
    6. Selecteer DOORGAAN NAAR DE KASSA, vul uw gegevens in en en volg de instructies op het scherm om de bestelling te voltooien.