Artikel-ID : 00182814 / Laatst gewijzigd : 28/01/2019

De startknop werkt niet op de afstandsbediening na een software-update

Producten en categorieën waar dit artikel op van toepassing is

OPMERKING: Dit artikel is van toepassing op modellen uit de volgende series: W75C, W80C, W85C, S80C, S85C, X80C, X83C, X85C, X90C, X91C, X93C, X94C, SD85, XD85, XD93 en XD94.

U ondervindt mogelijk problemen met de startknop op de afstandsbediening of met toegang tot het startmenu.

Probeer een van de volgende procedures om dit probleem op te lossen.

Wis het cachegeheugen van de tv

  1. Druk op de knop Help op de afstandsbediening
  2. Blader omlaag en selecteer Settings iconInstellingen (het laatste pictogram op de tweede rij, 'Het gebruik van uw tv')*
  3. Selecteer Configuring the TV (De tv configureren)
  4. Selecteer TV
  5. Selecteer Jump to the Setting Screen (Naar het instellingenscherm)
  6. Selecteer in deze optie Apps
  7. Selecteer Update systeemsoftware (op de tweede rij, 'System app' (Systeemapp))
  8. Selecteer Clear cache (Cache wissen)


Als het probleem met deze optie niet is opgelost, kunt u met de volgende procedure de fabrieksinstellingen herstellen:

  1. Druk op de knop Help op de afstandsbediening
  2. Blader omlaag naar Contact en ondersteuning
  3. Selecteer Contact en ondersteuning
  4. Druk in het scherm Contact en ondersteuning achtereenvolgens op de volgende knoppen op de afstandsbediening om de fabrieksinstellingen te herstellen: [RODE knop] > [4] > [3] > [5] > [7] en de knop Afspelen

*Voor Android Oreo (OSV-O) staat het Instellingen-pictogram in de rechterbovenhoek.