Artikel-ID : 00178715 / Laatst gewijzigd : 22/07/2018

De volumebalk is niet zichtbaar of functioneel in de apps IPTV, YouTube en Netflix.

    Wanneer de volumebalk niet zichtbaar is en niet functioneert in de apps IPTV, YouTube en Netflix dient u de tv UIT en AAN te zetten met de afstandsbediening.

    Indien het probleem zich blijft voordoen, kunt u de tv-software (firmware) updaten.
    Hieronder staan de instructies voor het updaten van de software via het netwerk:

    1. Druk op de bijgeleverde afstandsbediening op de knop Home.
    2. Selecteer Instellingen.
    3. Selecteer Customer Support (Klantenondersteuning).
    4. Selecteer Software-update.
    5. Selecteer Netwerk.

      OPMERKING: Indien de software reeds is bijgewerkt naar de nieuwste versie, kunt u de fabrieksinstellingen herstellen.
      Hieronder staat meer informatie over het herstellen van de fabrieksinstellingen.

      1. Druk op de bijgeleverde afstandsbediening op de knop Home.
      2. Selecteer Instellingen.
      3. Selecteer Customer Support (Klantenondersteuning).
      4. Selecteer Factory Reset (Fabrieksinstellingen herstellen).