Artikel-ID : 00192091 / Laatst gewijzigd : 08/01/2018

Apps worden tijdelijk niet weergegeven of werken niet op bepaalde Sony BRAVIA-tv's (XE70-, WE6- en WE75-serie) — 17 november 2017

    Mogelijk ondervindt u problemen bij de weergave van of toegang tot diverse apps voor video on demand of andere internetdiensten.*

    Als tijdelijke oplossing kunt u uw persoonlijke gegevens initialiseren door naar de volgende locatie te gaan: [Instellingen] > [Customer support] (Klantondersteuning) > [Initialise personal information] (Persoonlijke gegevens initialiseren).

    Als de bovenstaande stappen geen uitkomst bieden en u nog steeds problemen ondervindt, probeer dan de fabrieksinstellingen van uw tv te herstellen: [Instellingen] > [Customer support] (Klantondersteuning) > [Fabrieksinstellingen]. Let op: na de voltooiing van dit proces wordt het oorspronkelijke installatiescherm weergegeven.

    Onze technici onderzoeken momenteel de oorzaak van dit probleem. Binnenkort wordt er een definitieve oplossing aangeboden (in de vorm van een software-update).

    We raden aan een bladwijzer voor deze pagina te maken om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen. U kunt uw model ook toevoegen aan de mobiele app Support by Sony om direct productmeldingen te ontvangen.

    Onze excuses voor eventuele ongemakken.

    OPMERKING: Momenteel heeft slechts een beperkt aantal gebruikers last van dit probleem. Als uw apps nog steeds werken, kunt u deze aankondiging negeren.*