Artikel-ID : 00227383 / Laatst gewijzigd : 29/10/2021

4K Netflix-video's worden weergegeven in 2K bij gebruik van een Bluetooth-hoofdtelefoon of een audio-apparaat

    BELANGRIJK: Dit artikel is alleen van toepassing op specifieke producten. Controleer de toepasselijke producten bovenaan dit artikel.

    Als 4K Netflix-video's in 2K worden weergegeven wanneer u een Bluetooth-koptelefoon of Bluetooth-audio-apparaat gebruikt, volgt u de instructies die bij uw televisiemodel horen.

    • Voor de series A9F_AF9, Z9F_ZF9, Z9G_ZG9, A9G_AG9, XG95_X95G, XG85_X85G_U8G (55, 65, 75, 85): Werk de systeemsoftware bij naar de meest recente versie om dit probleem op te lossen. Downloads vindt u op de ondersteuningspagina voor uw model.
      Raadpleeg voor meer informatie het artikel Een software-update uitvoeren.
      Opmerking: Als u om een of andere reden de systeemsoftware niet kunt bijwerken, volg dan de onderstaande tijdelijke oplossing.
    • Voor andere modellen: Dit probleem wordt opgelost met een toekomstige systeemsoftware-update. Voer de systeemsoftware-update uit zodra deze beschikbaar is. Raadpleeg voor meer informatie het artikel Een software-update uitvoeren.
      Opmerking: Volg de onderstaande tijdelijke oplossing totdat de software-update beschikbaar is.

    Tijdelijke oplossing

    • Als u Netflix-video's in 4K wilt bekijken, moet u het Bluetooth-audioapparaat loskoppelen of een bekabelde verbinding gebruiken. Als er een Bluetooth-apparaat (A2DP) is aangesloten, kunnen 4K Netflix-video's pas in 4K worden weergegeven als de bovengenoemde systeemsoftware-update is uitgevoerd.

    *Android TV is een handelsmerk van Google LLC.