Artikel-ID : 00223136 / Laatst gewijzigd : 08/02/2019

Amazon Prime Video afspelen kwestie op Sony 2011-2013 BRAVIA TV's - 8 februari 2019 [Updaten]

Producten en categorieën waar dit artikel op van toepassing is

Wij zijn blij u te kunnen meedelen dat dit probleem nu is opgelost (vanaf 5 februari 2019).

Bedankt voor uw geduld en wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak.

[Betrokken modellen] 

  • BRAVIA-tv's uit 2011: Series EX52*, EX72*, HX72*, HX82*, HX92*, X52*, NX72* en CX52* Series
  • BRAVIA-tv's uit 2012: Series EX55*, EX65*, HX75*, HX85*, HX95* en X90** 
  • BRAVIA-tv's uit 2013: Series W60*A, W65*A, W68*A, W80*A, W85*A, W90*A Series, X85**A, X90**A, en S99*A Series


Weet u niet zeker bij welke tv-serie uw model hoort? Hier volgen enkele voorbeelden:

  • KDL‐40NX723
  • KDL-40EX650
  • KDL-55HX955
  • KDL-46W905A

Amazon Prime Video afspelen kwestie op Sony 2011-2013 BRAVIA TV's - 4 februari 2019

We zijn ons ervan bewust dat u mogelijk geen toegang hebt tot de Amazon Prime video app op uw TV en de volgende foutmelding wordt weergegeven: "Content Issue - Retry".

Onze technici onderzoeken momenteel de hoofdoorzaak van het probleem. Om op de hoogte te blijven, kunt u deze pagina regelmatig bezoeken of bookmarken.

Bedankt voor uw geduld en wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak.

[Betrokken modellen] 

  • BRAVIA-tv's uit 2011: Series EX52*, EX72*, HX72*, HX82*, HX92*, X52*, NX72* en CX52* Series
  • BRAVIA-tv's uit 2012: Series EX55*, EX65*, HX75*, HX85*, HX95* en X90** 
  • BRAVIA-tv's uit 2013: Series W60*A, W65*A, W68*A, W80*A, W85*A, W90*A Series, X85**A, X90**A, en S99*A Series


Weet u niet zeker bij welke tv-serie uw model hoort? Hier volgen enkele voorbeelden:

  • KDL‐40NX723
  • KDL-40EX650
  • KDL-55HX955
  • KDL-46W905A