Artikel-ID : 00226254 / Laatst gewijzigd : 14/11/2019

Digital Imaging Cashback Campaign promotion

    1. Hoe neem ik deel aan de promotie?

    2. Wanneer ontvang ik mijn cashback en hoe wordt deze op mijn bankrekening weergegeven?

    3. Waarom moet ik mijn aankoopbewijs, modelnaam en serienummer indienen?

    4. Waarom moet ik het serienummer uitknippen en indienen?

    5. Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    6. Waar kan ik het serienummer van mijn product vinden?

    7. De website zegt dat mijn serienummer niet wordt herkend, waarom is dat?

    8. Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er vereisten voor de grootte?

    9. Ik heb een bericht ontvangen dat mijn claim onvolledig is. Wat moet ik nu doen?

    10. Ik heb mijn product enkele weken voor / na de promotiedata gekocht. Kan Sony een uitzondering maken en een cashbackbetaling autoriseren voor mijn aankoop?

    11. Kan ik deze promotie per post aanvragen in plaats van online?

    12. Hoeveel claims mag ik indienen?

    13. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    14. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?

    15. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    16. Welke officiële dealers nemen deel aan deze promotie?

     

     

    1. Hoe neem ik deel aan de promotie?

    Stap 1

    Koop tussen 18 oktober en 31 januari 2020 een model dat in aanmerking komt voor de promotie bij een deelnemende retailer om uw cashback te claimen.

    Stap 2

    Ga naar de campagne website in Nederland en klik op de knop "Claimen" om uw product te registreren.

    Claims moeten 30 dagen na de datum van aankoop online worden ingediend, anders worden ze niet geaccepteerd.

    Let op: claims moeten vóór 15 maart 2020 worden ingediend. Latere claims worden niet geaccepteerd.

    Stap 3

    Log in of maak een MySony account aan en vul het campagneformulier in met de volgende gegevens:

    • Uw productinformatie: model, serienummer, aankoopdatum en retailer.
    • Uw persoonlijke details: naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankgegevens.
    • Uw aankoopbewijs
    • Een foto van uw uitgeknipte serienummer van op de verpakking

    Klik na het verstrekken van deze informatie op de knop 'Verzenden'.

    Stap 4

    Nadat u uw formulier heeft verzonden, wordt u omgeleid naar een bevestigingspagina en ontvangt u een e-mail waarin wordt bevestigd dat uw registratie naar uw e-mailadres wordt verzonden. Uw registratiecode is een 8-cijferig nummer dat in de onderwerpregel van de e-mail wordt weergegeven. Deze code fungeert ook als referentienummer voor vragen over de campagne.

    Stap 5

    Als uw claim voldoet aan de algemene voorwaarden van de promotie, ontvangt u uw aangewezen cashback binnen 28 dagen nadat uw claim is gevalideerd. Als u de status van uw cashbackclaim wilt controleren, klikt u op de link 'De status van uw claim bekijken' op de startpagina van de campagne.

    Nederland

    - Cashback claim status

    - Status voor gratis set achterspeakers

     

     

    2. Wanneer ontvang ik mijn cashback en hoe wordt deze op mijn bankrekening weergegeven?

    We streven ernaar om uw betaling binnen 28 dagen na de validatie van uw claim uit te voeren - dit is niet binnen 28 dagen na uw registratie. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor detailhandels / verkopers die klanten verkeerd adviseren over dat betalingen binnen 28 dagen na de datum van aankoop worden uitbetaald of elke andere verkeerd geadviseerde data / tijd. Houd er rekening mee dat ontbrekende of onjuiste informatie de validatie en betaling vertraagt, dus zorg ervoor dat u alle nodige informatie correct verstrekt. De cashback-promotiebetalingen moeten onder de naam ‘WorldPay’ of ‘Link Network’ worden weergegeven.

     

    3. Waarom moet ik mijn aankoopbewijs, modelnaam en serienummer indienen?

    We hebben een aankoopbewijs nodig om te controleren of uw inzending voldoet aan de algemene voorwaarden van de promotie. Dit vermindert het papierwerk voor u, omdat we het serienummer kunnen opzoeken om te controleren of u in aanmerking komt voor de promotie.

     

    4. Waarom moet ik het serienummer uitknippen en indienen?

    We hebben bewijs nodig dat u het product daadwerkelijk hebt gekocht (en niet alleen in de winkel hebt gezien of na aankoop is teruggebracht). Een beschadigde productdoos heeft geen invloed op uw productgarantierechten.

     

    5. Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    Een aanvaardbaar aankoopbewijs moet voldoen aan de onderstaande criteria:

    1. Naam van de retailer.
    2. Datum van aankoop.
    3. Productdetails.
    4. BTW-nummer.

    In aanmerking nemend dat de claim kan worden afgewezen als de geleverde documenten niet aan de bovenstaande criteria voldoen.

     

    6. Waar kan ik het serienummer van mijn product vinden?

    Klik hier om erachter te komen hoe u het serienummer van uw apparaat kunt vinden.

     

    7. De website zegt dat mijn serienummer niet wordt herkend, waarom is dat?

    Controleer of u het serienummer correct heeft ingevoerd. Als u zeker weet dat de informatie correct is, is uw model mogelijk niet opgenomen in deze promotie.

     

    8. Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er vereisten voor de grootte?

    Uw bestand mag niet groter zijn dan 5 MB. U kunt alleen de standaard JPG-,JPEG-, PNG- en PDF-indelingen uploaden.

     

    9. Ik heb een bericht ontvangen dat mijn claim onvolledig is. Wat moet ik nu doen?

    Stuur ons a.u.b. zo snel mogelijk de gevraagde informatie, zodat we uw deelname aan de promotie kunnen bevestigen. Als u niet binnen 10 dagen antwoordt, kunnen we niet garanderen dat u de cashback ontvangt.

     

    10. Ik heb mijn product enkele weken voor / na de promotiedata gekocht. Kan Sony een uitzondering maken en een cashbackbetaling autoriseren voor mijn aankoop?

    Nee. We behandelen alleen de aanvragen van klanten waarvan het product is gekocht binnen de data die worden vermeld in de Algemene voorwaarden.

     

    11. Kan ik deze promotie per post aanvragen in plaats van online?

    Nee, claims per post zijn niet geldig. Meld u aan of registreer uw product online en verstrek de nodige informatie (zie stap 3).

     

    12. Hoeveel claims mag ik indienen?

    Elke claim moet afzonderlijk op onze website worden ingediend. Aan het einde van elke succesvolle claim krijgt u de kans om een nieuwe claim in te dienen. Klik op de knop 'Een ander product claimen' om een claim voor een ander product in te dienen.

    LET OP: er kunnen maximaal vijf (5) claims per klant worden ingediend.

     

    13. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    Een geautomatiseerde bevestigingsmail wordt verzonden wanneer uw claim is ingediend en nog een e-mail wanneer uw claim wordt geaccepteerd. Als we meer informatie nodig hebben, ontvangt u een afzonderlijke e-mail. Controleer alstublieft uw spam / ongewenste map in uw mailbox. Bovendien kunt u deze link gebruiken om de voortgang van uw claim bij te houden door de claim-ID op te geven die wordt verstrekt in de bevestigingsemail.

     

    14. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?

    Neem gerust contact op met onze supportlijn via deze link (voor klanten in Nederland) of via deze link (voor klanten in België) voor hulp bij het indienen van uw claim of voor het melden van problemen die u tegenkomt.

     

    15. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    U kunt ons beleid met betrekking tot het gebruik van klantinformatie hier (voor Nederland) en hier (voor België) raadplegen.

     

    16. Welke officiële dealers nemen deel aan deze promotie?