Artikel-ID : 00245680 / Laatst gewijzigd : 05/08/2020

Het foutbericht [Network not connected] (Netwerk niet verbonden) oplossen

    Netwerkfoutmelding of verkeerde tijd weergegeven

    Wordt de melding [Network not connected] (Netwerk niet verbonden) weergegeven nadat u de tv onlangs hebt bijgewerkt en ervaart u een of meer van de volgende symptomen:

    • U ziet dat de tijd die wordt aangegeven op het START-scherm onjuist is.
    • Sommige apps werken mogelijk niet, terwijl andere normaal werken.
    • De netwerkstatus is: 'Connected, No Internet' ('Verbonden, geen internet'). 

    In dit geval komt de interne klok van uw tv na de software-update mogelijk niet overeen met de internetklok, wat deze netwerkfout veroorzaakt.
    U kunt dit oplossen door de klokinstelling te wijzigen in 'Network Time' ('Netwerktijd'). 
     

    De klok instellen op Netwerktijd

    Ga naar Instellingen instellingentandwiel → blader omlaag naar Systeemvoorkeuren) → selecteer Datum en tijd → selecteer Netwerktijd gebruiken 

    Als u zenders hebt geïnstalleerd, kunt u ook minstens 30 seconden naar een tv-zender kijken en terugkeren naar het START-scherm om te controleren of de weergegeven tijd juist is.

     

    Als uw situatie niet verbetert nadat u deze oplossing hebt geprobeerd, neem dan contact met ons op (Nederland(België