Artikel-ID : 00261572 / Laatst gewijzigd : 24/10/2021

Probleem met toegang tot Apple TV of kan Apple-apparaten niet koppelen op mijn tv met de app AirPlay of HomeKit

    BELANGRIJK: Dit artikel is alleen van toepassing op specifieke producten. Controleer de toepasselijke producten bovenaan dit artikel.

    Als u de app Apple TV, AirPlay en HomeKit wilt gebruiken, moet u de services van Sony Smart TV inschakelen door het Privacybeleid van BRAVIA TV te accepteren. Als u geen toegang hebt tot Apple TV of uw Apple-apparaat niet via de app AirPlay kunt koppelen, volgt u deze stappen:

    1. Druk op de bijgeleverde afstandsbediening op de knop HELP.
    2. Ga naar Status & Diagnostics (Status en Diagnose) en selecteer vervolgens Privacy settings (Privacyinstellingen).
    3. Lees op het scherm Privacy Policy (Privacybeleid) het privacybeleid. Als u hiermee akkoord gaat, bladert u naar de onderkant van het beleid en gaat u vervolgens akkoord, in ieder geval met betrekking tot services van Sony Smart TV, of selecteert u indien gewenst de optie Agree all (Alles accepteren).
    4. Druk op de afstandsbediening van de tv op de knop Input (Ingang) en selecteer vervolgens AirPlay in de invoerselectie om het menu AirPlay weer te geven.

    *Apple, iPhone, iPad, iPod Touch, Apple TV, Mac, AirPlay en HomeKit zijn handelsmerken van Apple Inc., geregistreerd in de Verenigde Staten. en andere landen en regio's.