Probleem met toegang tot Apple TV of kan Apple-apparaten niet koppelen op mijn tv met de app AirPlay of HomeKit
BELANGRIJK: Dit artikel is alleen van toepassing op specifieke producten. Controleer de toepasselijke producten bovenaan dit artikel.
Als u de app Apple TV, AirPlay en HomeKit wilt gebruiken, moet u de services van Sony Smart TV inschakelen door het Privacybeleid van BRAVIA TV te accepteren. Als u geen toegang hebt tot Apple TV of uw Apple-apparaat niet via de app AirPlay kunt koppelen, volgt u deze stappen:
- Druk op de bijgeleverde afstandsbediening op de knop HELP.
- Ga naar Status & Diagnostics (Status en Diagnose) en selecteer vervolgens Privacy settings (Privacyinstellingen).
- Lees op het scherm Privacy Policy (Privacybeleid) het privacybeleid. Als u hiermee akkoord gaat, bladert u naar de onderkant van het beleid en gaat u vervolgens akkoord, in ieder geval met betrekking tot services van Sony Smart TV, of selecteert u indien gewenst de optie Agree all (Alles accepteren).
- Druk op de afstandsbediening van de tv op de knop Input (Ingang) en selecteer vervolgens AirPlay in de invoerselectie om het menu AirPlay weer te geven.
*Apple, iPhone, iPad, iPod Touch, Apple TV, Mac, AirPlay en HomeKit zijn handelsmerken van Apple Inc., geregistreerd in de Verenigde Staten. en andere landen en regio's.