Artikel-ID : 00268715 / Laatst gewijzigd : 11/11/2021

BRAVIA Voucheractie voor PlayStation Store

    BRAVIA Voucheractie voor PlayStation Store

    1. Hoe kan ik deelnemen aan de actie?

    2. Wanneer ontvang ik mijn vouchercode?

    3. Wat wordt beschouwd als een acceptabel aankoopbewijs?

    4. De website geeft aan dat mijn serienummer niet wordt herkend. Hoe komt dat?

    5. Welke formaten kunnen worden gebruikt om documenten te uploaden als onderdeel van het registratieproces en zijn er beperkingen voor de grootte?

    6. Ik ontving een bericht dat mijn aanvraag onvolledig is. Wat moet ik nu doen?

    7. Ik heb mijn product enkele weken vóór/na de data van de actie gekocht. Kan Sony een uitzondering maken en mijn aanvraag goedkeuren?

    8. Ik heb mijn aankoopbewijs en de andere documenten per post verzonden naar het adres dat geschreven stond op een papier dat mijn verkoper me heeft gegeven.  Ik heb intussen niets meer gehoord over mijn aanvraag.

    9. Ik heb geen e-mails met updates over mijn aanvraag ontvangen. Hoe kan ik de voortgang volgen?

    10. Ik ondervind problemen als ik online probeer te registreren voor deze actie. Waar kan ik terecht?

    11. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    12. Hoe kan ik mijn code inwisselen?

     

     

    1. Hoe kan ik deelnemen aan de actie?

    STAP 1

    Koop in de periode van 7 oktober 2021 tot en met 2 januari 2022 bij een deelnemende verkoper één van de tv-modellen die in aanmerking komen om uw portemonnee op te waarderen met een tegoed van €100 dat u kunt gebruiken in PlayStation™ Store.

    STAP 2

    Ga naar de actiewebsite en klik op de knop 'Claim hier' om u te registreren. Aanvragen kunnen worden ingediend vanaf de aankoopdatum tot en met uiterlijk 31 januari 2022.

    STAP 3

    Meld u aan bij of maak een My Sony-account aan en vul de volgende gegevens in op het actieformulier:

    · De informatie van uw product: model, serienummer, aankoopdatum en verkoper

    Uw persoonsgegevens: naam, e-mailadres en telefoonnummer

    · Uw aankoopbewijs

    · Een foto van uw tv-scherm waarop duidelijk het serienummer en het apparaat-id te zien zijn. Hiervoor opent u het menu van uw televisie met de 'Help' toets op uw afstandsbediening, gaat u naar 'Status en diagnostisch gegevens' aan de linkerkant van het scherm en drukt u op OK op de afstandsbediening. Vervolgens selecteert u de optie 'Systeeminformatie' en drukt u op OK. Meer informatie hierover kunt u vinden via de volgende koppeling: NL - BE

    Na het invullen van deze informatie, klikt u op de knop 'Indienen'.

    STAP 4

    Na het indienen van uw formulier wordt u omgeleid naar een bevestigingspagina en u ontvangt een e-mail waarin uw registratie wordt bevestigd. Uw registratiecode bestaat uit acht cijfers en staat in de onderwerpregel van deze e-mail. Deze code fungeert ook als referentienummer als u vragen hebt over de actie.

    STAP 5

    Als uw aanvraag voldoet aan de algemene voorwaarden van de actie, ontvangt u twee vouchercodes voor PlayStation Store, elk ter waarde van €50, binnen 20 werkdagen nadat uw aanvraag is gevalideerd. Controleer ook uw map met ongewenste e-mailberichten. Om de status van uw aanvraag te bekijken, klikt u op de koppeling 'Bekijk de status van uw claim' op de startpagina van de actie.

    2. Wanneer ontvang ik mijn vouchercode?

    We streven ernaar uw vouchercodes voor PlayStation Store te verzenden binnen 20 werkdagen na de validering van uw aanvraag. Als wij deze deadline niet kunnen halen, sturen wij de vouchercodes zo snel mogelijk na de deadline. Dit is niet binnen 20 werkdagen na uw registratie. Wij zijn niet verantwoordelijk in het geval dat verkopers klanten onjuist informeren dat ze de code binnen 20 werkdagen na de aankoopdatum of op een andere onjuiste datum/tijdstip zouden ontvangen. Houd er rekening mee dat ontbrekende of onjuiste informatie de validering en de betaling kan vertragen, dus zorg ervoor dat u alle noodzakelijke en correcte informatie verstrekt.     

    3. Wat wordt beschouwd als een acceptabel aankoopbewijs?

    "Een acceptabel aankoopbewijs moet de onderstaande noodzakelijke onderdelen bevatten:

    1- Naam van de verkoper.

    2- Aankoopdatum.

    3- Productnaam.

    4- Btw-nummer van de verkoper.

    U dient er rekening mee te houden dat de aanvraag kan worden afgewezen als de verstrekte documenten niet voldoen aan de bovenstaande criteria."

    4. De website geeft aan dat mijn serienummer niet wordt herkend. Hoe komt dat?

    Controleer of u het serienummer (NL - BE) correct hebt ingevoerd. Als u zeker weet dat de informatie correct is, valt uw model mogelijk niet onder deze actie.

    5. Welke formaten kunnen worden gebruikt om documenten te uploaden als onderdeel van het registratieproces en zijn er beperkingen voor de grootte?

    Uw bestand mag niet groter zijn dan 5 MB. U kunt uitsluitend de standaard JPG-, JPEG-, PNG- and PDF-formaten uploaden.

    6. Ik ontving een bericht dat mijn aanvraag onvolledig is. Wat moet ik nu doen?

    Stuur ons zo snel mogelijk de in het bericht gevraagde informatie, zodat we uw deelname aan de actie kunnen bevestigen. Als u niet binnen 14 dagen reageert, kunnen we niet garanderen dat u uw vouchercode ontvangt.

    7. Ik heb mijn product enkele weken vóór/na de data van de actie gekocht. Kan Sony een uitzondering maken en mijn aanvraag goedkeuren?

    We kunnen aanvragen van klanten voor deze actie uitsluitend in behandeling nemen indien het product is gekocht binnen de data die zijn genoemd in de Algemene voorwaarden.

    8. Ik heb mijn aankoopbewijs en de andere documenten per post verzonden naar het adres dat geschreven stond op een papier dat mijn verkoper me heeft gegeven.  Ik heb intussen niets meer gehoord over mijn aanvraag.

    Helaas is uw aanvraag niet geldig totdat u eerst uw deelname bevestigt op de website, waar u uw aankoopbewijs als bijlage kunt toevoegen. Of, als u uw aankoopbewijs naar ons heeft verzonden via email, door te antwoorden op de bevestigingsmail met uw deelnamecode die u hebt ontvangen. Aanvragen per post zijn niet geldig.

    9. Ik heb geen e-mails met updates over mijn aanvraag ontvangen. Hoe kan ik de voortgang volgen?

    Wanneer u uw aanvraag indient, wordt er automatisch een bevestigingsmail verzonden, en daarna wordt een volgende e-mail verzonden wanneer uw aanvraag is geaccepteerd. Als wij nog meer informatie nodig hebben, sturen wij u een aparte e-mail. Controleer in uw mailbox de map met ongewenste e-mailberichten. Daarnaast kunt u deze koppeling gebruiken om de voortgang van uw aanvraag te volgen, door het claimnummer uit de bevestigingsmail in te voeren.

    10. Ik ondervind problemen als ik online probeer te registreren voor deze actie. Waar kan ik terecht?

    Neem gerust contact op met onze hulplijn via deze link voor ondersteuning bij het indienen van uw aanvraag of om problemen die u ondervindt, te melden.  Als u problemen ondervindt bij het inwisselen van uw vouchercode voor de PlayStation Store kunt u contact opnemen met het ondersteuningsteam via de volgende koppeling https://www.playstation.com/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/

    11. Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    Door te klikken op deze koppeling (NL - BE) kunt u ons beleid over het gebruik van klantgegevens raadplegen.

    12. Hoe kan ik mijn code inwisselen?

    Ga naar https://my.playstation.com/

    Meld u aan bij uw PlayStation Network-account of maak een nieuw account aan.

     Selecteer het accountmenu door te klikken op uw profielfoto in de rechterbovenhoek.

    Klik op 'Codes inwisselen'

     Voer uw vouchercode van 12 cijfers in.

    Klik hier (NL - BE) voor meer informatie over het inwisselen van uw code.

    Om de tweede code in te wisselen moeten deze stappen worden herhaald.