Artikel-ID : 00291220 / Laatst gewijzigd : 15/06/2023Afdrukken

Welkom bij de vlog-promotie (01.04.2023 - 30.06.2024)

    1. Hoe neem ik deel aan de promotie?

    2.  Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    3.  Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er restricties voor de grootte?

    4.  Ik heb mijn product enkele weken voor / na de promotiedata gekocht. Kan Sony een uitzondering maken en een cashbackbetaling autoriseren voor mijn aankoop?

    5. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    6. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?

    7. Ik heb mijn camera geregistreerd maar ik heb mijn vouchercodes niet ontvangen, wat moet ik doen?

     

     

    1. Hoe neem ik deel aan de promotie?

    Stap 1

    Koop een in aanmerking komende camera vóór 31-03-2024, registreer de camera op My Sony van 01-04-2023 tot en met 15-06-2024 en ontvang drie vouchercodes om cashback te claimen wanneer je een in aanmerking komende lens en/of accessoire koopt van 01-04-2023 tot en met 30-06-2024 bij een deelnemende verkoper.

    Stap 2

    Ga naar de campagne website (in Nederland - in België) en klik op de knop "Claim hier" om uw product te registreren. Claims kunt u indienen vanaf de datum van aankoop t/m uiterlijk 31.08.2024.

    LET OP: U kunt uw claim indienen tussen 01.05.2023 en 31.08.2024.

    Stap 3

    Log in of maak een MySony account aan en vul het campagneformulier in met de volgende gegevens:

    · Informatie over uw lens: serienummer, unieke vouchercode ontvangen via My Sony, aankoopdatum en winkel

    · Uw persoonlijke details:  naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankgegevens.

    Het aankoopbewijs van de lens

    (i) een foto van het model en serienummer van de promotielens EN de witte sticker met streepjescodes op de productverpakking EN/OF een foto en serienummer van het in aanmerking komende accessoire in de originele doos, (ii) een duidelijke kopie van de originele kassabon/factuur van de promotielens en/of accessoire met de naam van de verkoper, productnaam en aankoopdatum en (iii) een geldige vouchercode.

    Klik na het verstrekken van deze informatie op de knop 'Verzenden'.

    Stap 4

    Nadat u uw formulier heeft verzonden, wordt u omgeleid naar een bevestigingspagina en ontvangt u een e-mail waarin wordt bevestigd dat uw registratie naar uw e-mailadres wordt verzonden. Uw registratiecode is een 8-cijferig nummer dat in de onderwerpregel van de e-mail wordt weergegeven. Deze code fungeert ook als referentienummer voor vragen over de campagne.

    Stap 5

    Als uw claim voldoet aan de algemene voorwaarden (in Nederland - in België) van de promotie, ontvangt u uw aangewezen cashback tussen 30 en 60 dagen nadat uw claim is gevalideerd. Als u de status van uw cashbackclaim wilt controleren, klikt u op de link 'De status van uw claim bekijken' op de startpagina van de campagne.

    2.  Wat wordt beschouwd als een aanvaardbaar aankoopbewijs?

    Een aanvaardbaar aankoopbewijs moet voldoen aan de onderstaande criteria:

    1- Naam van de retailer.

    2- Datum van aankoop.

    3- Productdetails.

    4- BTW-nummer van de retailer.

    In aanmerking nemend dat de claim kan worden afgewezen als de geleverde documenten niet aan de bovenstaande criteria voldoen.

    3.  Welke formaten kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces en zijn er restricties voor de grootte?

    Uw bestand mag niet groter zijn dan 5 MB. U kunt alleen de standaard JPG-, JPEG- PNG- en PDF-indelingen uploaden.

    4.  Ik heb mijn product enkele weken voor / na de promotiedata gekocht. Kan Sony een uitzondering maken en een cashbackbetaling autoriseren voor mijn aankoop?

    Nee. We behandelen alleen de aanvragen van klanten waarvan het product is gekocht binnen de data die worden vermeld in de Algemene voorwaarden (in Nederland - in België).

    5. Ik heb geen e-mailupdates ontvangen met betrekking tot mijn claim, hoe kan ik de voortgang ervan volgen?

    Een geautomatiseerde bevestigingsmail wordt verzonden wanneer uw claim is ingediend en nog een e-mail wanneer uw claim wordt geaccepteerd. Als we meer informatie nodig hebben, ontvangt u een afzonderlijke e-mail. Controleer alstublieft uw spam / ongewenste map in uw mailbox. Bovendien kunt u deze link (in Nederland in België) gebruiken om de voortgang van uw claim bij te houden door de claim-ID op te geven die wordt verstrekt in de bevestigingsemail.

    6. Ik ondervind problemen bij het online registreren voor deze promotie. Wat moet ik doen?

    Neem gerust contact op met onze supportlijn via deze link (in Nederland - in België) voor hulp bij het indienen van uw claim of voor het melden van problemen die u tegenkomt.

    7. Ik heb mijn camera geregistreerd maar ik heb mijn vouchercodes niet ontvangen, wat moet ik doen?

    Als u een nieuwe klant bent, zorg er dan voor dat u een in aanmerking komende camera hebt geregistreerd op My Sony tussen 01.04.2023 in 15.06.2024 De aankoopdatum van deze camera moet tussen 01.04.2023 in 31.03.2024 liggen.

    Als u een bestaande klant bent en vóór 01.04.2023 een in aanmerking komende camera hebt geregistreerd, maar in de afgelopen 12 maanden geen lensaankoop bij Sony hebt geregistreerd, zou u uiterlijk 01.04.2023 een e-mail van My Sony met uw persoonlijke codes moeten hebben ontvangen.

    Als u geen e-mail heeft ontvangen, controleer dan uw spam-map