Verbindingsfout tussen de Bluetooth-audioapparaten en de Music Center (SongPal)-toepassing voor mobiele apparaten
BELANGRIJK: controleer de compatibele producten voor dit artikel via de volgende koppeling.
Audioapparaat van Sony dat verbinding kan maken met Music Center (SongPal)
Om dit probleem op te lossen, moet u de verbinding tussen de Bluetooth-speaker en de Music Center-toepassing (SongPal) op uw mobiele apparaat opnieuw tot stand brengen door de hieronder beschreven stappen uit te voeren:
Voor mobiele smartphones met Android:
- Tik op het pictogram van de Music Center-toepassing (SongPal)
op uw smartphone.
- Tik op een audio-apparaat in het scherm Speaker & Group (Luidspreker en groep).
- In het optiemenu tikt u op Terminate Connection (Verbinding beëindigen).
- Tik op een audio-apparaat in het scherm Device & Group (Apparaat en groep).
Voor mobiele telefoons met iOS:
- Druk op de Home-toets op uw iPhone/iPad/iPod touch om de Music Center-toepassing (SongPal) te sluiten.
- Tik op het pictogram van de Music Center-toepassing (SongPal)
op het startscherm.
- Tik op een audio-apparaat in het scherm Speaker & Group (Luidspreker en groep).