USB HDD: Informatie over procedures en het oplossen van problemen bij HDD-opnamen (Android TV)
Voor u begint
- Voor andere BRAVIA-TV's dan Android TV's, zie Veelgestelde vragen voor HDD's (Hard Disk Drives)
- Als u inhoud van een USB-apparaat wilt afspelen, zie:
Stapsgewijze procedure voor het opnemen op een USB HDD
-
Controleren of een USB HDD compatibel is met uw Android TV
-
Tv-programma's opnemen op een USB HDD
-
Opgenomen inhoud bekijken/verwijderen
Probleemoplossing
-
De USB HDD wordt niet herkend of kan niet worden geregistreerd
-
Opname kan niet worden uitgevoerd
-
Problemen met afspelen
Stapsgewijze procedure voor het opnemen op een USB HDD
-
Controleren of een USB HDD compatibel is met uw Android TV
Welke typen externe vaste schijf zijn compatibel met Android TV van Sony?
-
Tv-programma's opnemen op een USB HDD
-
Sluit een USB HDD aan en registreer deze.
-
Neem het programma op dat u kijkt (One-touch-opname), of stel een programma in voor opname via de programmagids (timeropname).
Serie AF8, XF75, XF80, XF87, XF90, WF80
Serie A1, SD80, XD70, XD75, XD80, XD83, XE80, XE83, XE85, XE90, XE93, XE94, ZD9
Serie S80C, SD85, X80C, X83C, X85C, X90C, X91C, X93C, X94C, XD85, XD93, XD94, W75C, W80C, W85C
OPMERKING: Gecodeerde kanalen kunnen niet worden bekeken terwijl via CAM wordt opgenomen. (Het scherm wordt zwart.) -
-
Opgenomen inhoud bekijken/verwijderen
Als u opgenomen inhoud wilt bekijken of verwijderen, selecteert u Lijst met opgenomen titels en gaat u verder met de juiste procedure.
Raadpleeg het volgende voor meer informatie:
Serie AF8, XF75, XF80, XF87, XF90, WF80
Serie A1, SD80, XD70, XD75, XD80, XD83, XE80, XE83, XE85, XE90, XE93, XE94, ZD9
Serie S80C, SD85, X80C, X83C, X85C, X90C, X91C, X93C, X94C, XD85, XD93, XD94, W75C, W80C, W85C
Probleemoplossing
-
De USB HDD wordt niet herkend of kan niet worden geregistreerd
-
- U kunt USB HDD's niet aansluiten via een USB-hub.
- Controleer of de USB HDD is aangesloten op de USB-poort met het label HDD REC.
Als het probleem zich blijft voordoen, lees dan het volgende artikel: Ondervindt u problemen bij het gebruik van de externe vaste schijf (USB HDD) van uw tv? Lees hoe u problemen oplost
-
Opname kan niet worden uitgevoerd
-
- Alleen voor het Verenigd Koninkrijk:
De HDD-opnamefunctie is niet beschikbaar als YouView-functionaliteit is ingeschakeld. - Als de opname mislukt terwijl u naar een ander programma op satelliet-tv kijkt, lees dan het volgende artikel: Er kunnen geen programma's worden opgenomen tijdens het kijken naar een ander programma op satelliettelevisie.
Als het probleem zich blijft voordoen, lees dan het volgende artikel: Ondervindt u problemen bij het gebruik van de externe vaste schijf (USB HDD) van uw tv? Lees hoe u problemen oplost
- Alleen voor het Verenigd Koninkrijk:
-
Problemen met afspelen
Controleer de volgende zaken:
- Controleer de filterinstellingen in de titellijst.
Meer informatie vindt u in Opgenomen titels zijn verdwenen uit de titellijst in het artikel: De Android TV werkt niet naar behoren na de software-update. - Koppel de USB-kabel van de HDD los van de tv en schakel de tv uit en weer in.
BELANGRIJK: Koppel de USB-kabel niet los terwijl de externe USB HDD in gebruik is (het controlelampje knippert).
- Controleer de filterinstellingen in de titellijst.
Als uw vraag niet wordt behandeld in dit artikel, typ uw zoekvraag dan in de zoekbalk op de ondersteuningswebsite van Sony.