Artikel-ID : 00204035 / Laatst gewijzigd : 27/06/2019

Netflix: 'We ondervinden momenteel problemen bij het afspelen van deze titel. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.' (fout TVQ-PM-100) op uw tv? — 9 november 2018

    Er kan een fout optreden wanneer u Netflix op uw tv wilt kijken, met het volgende bericht: 'We’re having trouble playing this title at the
    moment. Please try again later or select a different title'. (We ondervinden momenteel problemen bij het afspelen van deze titel. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel)

    We zijn al van dit probleem op de hoogte, en onze technici zijn momenteel bezig om de hoofdoorzaak te identificeren en oplossingen te bieden voor de verschillende betrokken modellen. Wij willen u graag op de hoogte stellen van bestaande en aankomende oplossingen voor dit probleem, afhankelijk van het model van uw tv.

    • R5**C-, WD75*- en WD6**-serie:

    Er is een firmware-update beschikbaar op de ondersteuningswebsite, die dit probleem zal oplossen als u er last van heeft. U moet de fabrieksinstellingen opnieuw instellen na het installeren van de firmware-update.

    R5**C- serie
    Om dit probleem op te lossen, downloadt u de nieuwste firmware-update en herstelt u vervolgens de fabieksinstellingen* van uw tv:

    • Selecteer [Instellingen].
    • Selecteer [Systeem settings].
    • Selecteer [Klantondersteuning].
    • Selecteer Fabrieksinstellingen.
    • Selecteer [OK].

      *OPMERKING: Als u de fabrieksinstellingen herstelt, worden alle gegevens en instellingen van uw tv gewist.


    WD75*- en WD6**-serie
    Om dit probleem op te lossen, downloadt u de nieuwste firmware-update en herstelt u vervolgens de fabieksinstellingen* van uw tv:

    • Druk op de knop 'Home' van de afstandsbediening
    • Navigeer omlaag naar 'Instellingen'
    • Selecteer 'Customer Support' (Klantondersteuning) en druk op OK
    • Navigeer omlaag, selecteer 'Factory Settings' (Fabrieksinstellingen) en druk op OK
    • Als de bevestigingsvraag verschijnt, selecteert u 'Ja' en drukt u op OK

      *OPMERKING: Als u de fabrieksinstellingen herstelt, worden alle gegevens en instellingen van uw tv gewist.
       
    • WE6**-, WE75*- , WF6**, XE70**- en XF70**-serie:

    Probeer de fabrieksinstellingen te herstellen. Bezoek deze pagina regelmatig voor een update als het probleem zich blijft voordoen. Om de fabrieksinstellingen te herstellen, gaat u als volgt te werk:

    • Selecteer [Instellingen].
    • Selecteer [System settings].
    • Selecteer [Klantondersteuning].
    • Selecteer [Fabrieksinstellingen].
    • Selecteer [OK].

    *Opmerking: Als u de fabrieksinstellingen herstelt, worden alle gegevens en instellingen van uw tv gewist.

    Weet u niet zeker bij welke tv-serie uw model hoort? Hier volgen enkele voorbeelden:

    • KDL-48R550C
    • KDL-49WD755
    • KDL-49WE755
    • KD-55XE7005