Er verschijnt een fout wanneer ik internetinhoud probeer te openen of bij te werken
Probeer het op te lossen met de correctieprocedure bij het foutnummer.
- Foutcode Fout: 1002 wordt weergegeven
- Foutcode Fout: 1106 wordt weergegeven
- Foutcode Fout: 1107 of 2123 of 3218 of 7003 wordt weergegeven
- Foutcode Fout: 2200 wordt weergegeven
- Foutcode Fout: 4012 wordt weergegeven
- Foutcode Fout: 5010 wordt weergegeven
- Foutcode Fout: 7007 wordt weergegeven
- Foutcode Fout: 7016 wordt weergegeven
- Foutcode Fout: 1 tot en met 30 of 50 tot en met 200 of 300 wordt weergegeven
- Het probleem is nog steeds niet opgelost
Foutcode Fout: 1002 wordt weergegeven
Dit foutbericht kan verschijnen als de tv geen verbinding heeft met internet . Als het probleem niet is verholpen nadat u de probleemoplossingsstappen hebt gevolgd, werkt u de software bij .
Foutcode Fout: 1106 wordt weergegeven
Raadpleeg het volgende voor de details van de correctieprocedure:
Error: 1106 wordt weergegeven als u probeert een internetvideo op de televisie te bekijken.
Foutcode Fout: 1107 of 2123 of 3218 of 7003 wordt weergegeven
Raadpleeg het volgende voor de details van de correctieprocedure:
Error: 1107 of 2123 of 3218 of 7003 verschijnt tijdens het instellen van het netwerk of bij een poging om toegang te krijgen tot internetinhoud.
Foutcode Fout: 2200 wordt weergegeven
Raadpleeg het volgende voor de details van de correctieprocedure.
Error: 2200 wordt op de tv weergegeven bij een poging toegang te krijgen tot de netwerkverbinding.
Foutcode Fout: 4012 wordt weergegeven
In dit apparaat kan een storing zijn gegenereerd. Misschien moet het product worden gerepareerd.
Foutcode Fout: 5010 wordt weergegeven
Er is een fout gegenereerd in de internetverwerking van het programma. Probeer het volgende.
Gebruik eerst de optie Symptomen internetconnectiviteit.
- Druk op de knop HOME en kies vervolgens Help.
- Selecteer Customer Support (Klantenondersteuning) - Symptomen internetconnectiviteit.
- Als er bij een of meer van de diagnoseresultaten
Failed (Mislukt) staat, controleert u de instelling van de netwerkverbinding . - Als bij alle diagnoseresultaten OK
staat, voert u een controle uit in de onderstaande volgorde. -
- Werk de BRAVIA bij met de nieuwste systeemsoftware.
Voor de systeemsoftware raadpleegt u het volgende.
Hoe werk ik de software op mijn tv bij? - Voer Internetinhoud vernieuwen uit.
- Druk op de knop HOME en kies vervolgens Help.
- Selecteer Netwerk - Internetinhoud vernieuwen.
- Als het probleem niet is opgelost na de bovenvermelde correctieprocedure, herstelt u de fabrieksinstellingen en controleert u of het probleem is opgelost.
Raadpleeg het volgende voor meer informatie: Hoe kan ik de originele fabrieksinstellingen van de tv herstellen .
Als er een fout wordt gegenereerd nadat een reset is uitgevoerd, kan een tijdelijk netwerkprobleem zijn gegenereerd.
Het probleem kan na een poosje zijn opgelost. Probeer na een poosje Internetinhoud vernieuwen opnieuw.
- Werk de BRAVIA bij met de nieuwste systeemsoftware.
Foutcode Fout: 7007 wordt weergegeven
Deze foutcode kan verschijnen als de internetverbinding wegvalt of de internetlijnsnelheid laag is wanneer de systeemsoftware is bijgewerkt via internet.
Werk de systeemsoftware bij naar de meest recente versie via het USB-geheugen en controleer vervolgens of het probleem is opgelost.
Foutcode Fout: 7016 wordt weergegeven
Deze fout kan worden weergegeven, afhankelijk van de omgevingsinstelling van de internetprovider
wanneer de systeemsoftware wordt bijgewerkt via internet.
Werk de systeemsoftware bij naar de meest recente versie via het USB-geheugen en controleer vervolgens of het probleem is opgelost.
Foutcode Fout: 1 tot en met 30 of 50 tot en met 200 of 300 wordt weergegeven
Dit is een communicatieprobleem met het verbindingsdoel (aan de kant van de server). Als het een tijdelijke oorzaak heeft, kan dit probleem na een poosje zijn verdwenen. Probeer na een poosje eerst of u toegang kunt krijgen.
Het probleem is niet opgelost
Werk BRAVIA bij naar de meest recente systeemsoftware en controleer of het probleem is opgelost.
Voor de systeemsoftware raadpleegt u het volgende: Hoe werk ik de software op mijn tv bij?