Artikel-ID : 00184729 / Laatst gewijzigd : 27/04/2022Afdrukken

(Bedraad) Alle diagnoseresultaten voor de verbinding worden weergegeven als Mislukt

    Na uitvoering van een netwerkdiagnose, wordt het resultaat mogelijk weergegeven als:

    • Fysieke verbinding: Mislukt
    • Lokale toegang: Mislukt
    • Internettoegang: Mislukt

    OPMERKING: De LAN-kabel is wellicht niet correct aangesloten op de tv of de tv herkent de LAN-kabel niet.

    Afbeelding

    Volg de onderstaande stappen voor probleemoplossing. Omdat met elke stap het probleem kan worden opgelost, dient u na elke stap de status van de netwerkverbinding te controleren.

    1. Reset alle netwerkapparatuur, zoals kabelmodem en router, door deze uit te schakelen en gedurende 2 minuten los te koppelen.
    2. Sluit de netsnoeren van de modem en de router aan.
    3. Sluit het netsnoer van de tv aan en schakel de voeding in.
    4. Voer de verbindingsdiagnose uit voor de volgende tv-modellen:

      Voor tv-modellen uit 2014:

      1. Druk op de tv-afstandsbediening op de knop HOME.
      2. Selecteer Instellingen rechtsboven in het tv-scherm.
      3. Selecteer Netwerk.
      4. Selecteer Instellen netwerk.
      5. Selecteer Wired Setup (Bedrade instellingen).
      6. Volg de instructies op het scherm.

      Voor Android TV's:

      1. Druk op de tv-afstandsbediening op de knop HOME.
      2. Selecteer Settings (Instellingen).
      3. In de categorie Instellingen selecteert u Help.
      4. In de categorie Help selecteert u Symptomen internetconnectiviteit.

    5. Controleer of de verbinding actief is door de ethernetkabel van de tv los te koppelen en te proberen verbinding te maken met internet met een computer of een soortgelijk apparaat.
    6. Test de verbinding met een andere, functionerende LAN-kabel.

      OPMERKING: Als het probleem hiermee is opgelost, is de LAN-kabel defect.

    7. Sluit de LAN-kabel aan op een andere LAN-poort op de router.

      OPMERKING: Als het probleem is opgelost, was er een probleem met de aansluiting van de LAN-kabel of de verbindingspoort van de router.

    Bij weergave van andere diagnoseresultaten probeert u een van deze specifieke oplossingen: