(Bedraad) Diagnoseresultaten voor de verbinding worden weergegeven als OK, Mislukt, Mislukt
Na uitvoering van een netwerkdiagnose maakt de tv mogelijk geen verbinding met internet en kan de netwerkdiagnose worden weergegeven als:
- Fysieke verbinding: OK
- Lokale toegang: Mislukt
- Internettoegang: Mislukt
Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen. Omdat met elke stap het probleem kan worden opgelost, dient u na elke stap de status van de netwerkverbinding te controleren.
- Controleer of de LAN-kabel goed is aangesloten op de tv en de router.
- Sluit de LAN-kabel aan op een andere LAN-poort op de router.
OPMERKING: Als het probleem is opgelost, was er een probleem met de aansluiting van de LAN-kabel of de verbindingspoort van de router.
- Reset alle netwerkapparatuur, zoals kabelmodem en router, door deze uit te schakelen en gedurende 2 minuten los te koppelen.
- Sluit het netsnoer van de modem aan en vervolgens die van de router.
- Sluit het netsnoer van de tv aan en schakel de voeding in. Voer daarna de verbindingsdiagnose uit.
Bij weergave van andere diagnoseresultaten probeert u een van deze specifieke oplossingen: