0
Geluidskwaliteit

3 klantbeoordelingen

0

Een geweldige recorder

ICD-SX2000 26/11/2019 door HdeM

Ik gebruik de recorder al enige tijd bij video filmen. Heb geen geluidsman en wil geen opnamen apparaten met veel kabels. Kan de recorder op statief op afstand bedienen met mijn telefoon of tablet. Soms gericht op een spreker waarbij ik mijn video camera verschillende opnamen laat maken en ook geluid opneemt, tezamen met het ononderbroken geluid van de Sony kan een goede geluids track gemaakt worden. Alleen met de camera is dat onmogelijk en krijgt men alleen lose geluids fragmenten. Tevens kan men natuur geluiden op nemen om later te gebruiken zoals vogels, waterval, enz. De batterij gaat zeer lang mee, degelijk en mooi apparaat, veel opnamen mogelijkheden en een goed computer bewerkings programma die er bij hoort. In vergelijk met andere apparaten met de zelfde mogelijkheid voor een zeer redelijke prijs.

Geluidskwaliteit

0

0

0

Uitstekende opnames

ICD-SX2000 27/12/2018 door Haskil

Aangeschaft om video te ondersteunen. Werkt probleemloos - ook bediening via app. Geluidskwaliteit is top!

Geluidskwaliteit

0

0

0

Ook een prima field recorder

ICD-SX2000 19/10/2016 door fwilco

Het apparaat wordt verkocht als een voicerecorder maar voor opname van muziek en vooral ook als field recorder (voor film en natuuropnamen) is het zeer geschikt. De opnamen hebben niet de diepte en transparantie van bijvoorbeeld de Sony PCM-D100 maar zeker hetzelfde karakter. Erg stille pre-amps en de afstandsbediening via Bluetooth maakt het zeer geschikt voor stealth-recording. Zeker wanneer je gebruik maakt van binaurale microfoons, die gevoed kunnen worden vanaf de microfoon ingang. Ook andere microfoons (bijvoorbeeld de Rode NT4, die een eigen voeding heeft) klinkt zeer goed in combinatie met dit apparaat. Ik beschouw het als een waardige opvolger van de PCM-M10, de wereldwijd zeer populair is voor fieldrecording. De oplaadbare accu kan als een bezwaar gezien worden t.o.v. losse batterijen. Het is niet duidelijk of de accu aan het eind van de levensduur vervangen kan worden. Hij kan onderweg eenvoudig worden bijgeladen met een USB power bank.

Geluidskwaliteit

2

0