7 klantbeoordelingen

2 Modellen

Modellen

0

Leuke mp3 speler

16 GB 02/02/2017 door Katrien75

Ik heb deze gekocht omdat ik eens iets anders wou dan en ipod nano en ook wat meer muziek er wou kunnen op zetten. De speler speelt alles af, ook vanuit de folder met je muziek in iTunes kun je je muziek naar deze slepen. Maar de speler is niet zo eenvoudig als ik dacht. Ik had muziek op een SD kaartje gezet, in mapjes, maar deze muziek zie je op de speler niet in mapjes, maar wordt gewoon tussen de andere muziek gezet. Ik wou eens dansen en ik heb echt moeten zoeken naar mijn liedjes en heb er sommige niet gevonden omdat ze gewoon tussen de andere liedjes geplaatst waren. Met het programma Media Go kan je je muziek ordenen, maar ik vind het niet simpel. Ik geraak ook niet aan de muziek op de SD kaart en vind niet hoe deze te ordenen. Plug en play is het voor mij zeker niet. Ik heb al een afspeellijst gemaakt en naar de MP3 speler gestuurd. Maar niet alles wat ik erin wou staat er in. Dus dat moet ik ook nog eens uitvissen hoe dat komt. Ik moet wel de handleiding nog eens bekijken op de computer. Misschien is het wel mogelijk. Maar ik ben wel iemand die liever alles uitzoekt door van alles te proberen, dan dat ik het moet opzoeken en lezen. De oortjes zijn ook goed. Ik kan met deze oortjes eindelijk eens naar muziek luisteren op de trein. Deze zitten met de rubbertjes vast in het oor.

Geluidskwaliteit

0

0

0

de NWZ 25 is een lekker compact mp3 spelertje

16 GB 31/08/2016 door b f t

De NWZ 25 is een prachtig toestel waar je verschillende soorten van muziek mee kan afspelen welke op een micro sd kaartje gekopieerd zijn bv geconcentreerd werken sd klassiek , op het werk sd met populaire muziek of op de bank een sd met audio boeken een nadeel vindt ik het grote formaat van de standaard ,overigens kwalitatief wel goede koptelefoon ,

Geluidskwaliteit

0

0

0

Goed geluid

16 GB 25/07/2016

Ik was op zoek naar high quality player, ben liefhebber van jazz en klassiek. Daar voldoet deze player goed aan, maar..... Interactie met iTunes is waardeloos. Playlisten worden niet overgenomen, dus alles opnieuw doen. Dat betekent dat je nieuwe playlists moet maken in een slechte interface. Voor Mac gebruikers... Helaas, iPod is enige optie. Kan Sony hier iets aan doen? En de muziek op de sd Card laat zich moeilijk rubriceren, alles staat er in maar handwerk. Batterij werkt prima overigens, om positief al te sluiten.

Geluidskwaliteit

Redelijk

Slecht

1

0

0

Een heel goed spelertje

16 GB 12/06/2016 door Klassiekliefhebber

Deze NW A25 kocht ik als vervanging voor mijn NWZ F806, omdat daarvan de accu minder werd. Bovendien zat die vol met overbodige onzin (wie wil een agenda op z'n mp3-speler?) en de wifi, die ik gebruikte voor streaming audio van internet, was erg zwak. Maar helaas had Sony destijds geen "normale" mp3 speler van voldoende kwaliteit. Gelukkig leverde Sony die nu wél en zonder allerlei "Android-flauwekul". Gewoon een uitstekende speler, qua bediening sterk lijkend op de oude NWZ S639F, die ik jaren geleden al had. Erg handig is de mogelijkheid voor extra geheugen: ik heb meteen een 128 Gb micro sdxc erbij gekocht en kan nu heel wat muziek kwijt zonder "compressie-ellende". De bijgeleverde hoofdtelefoon vind ik matig, maar gelukkig heb ik al jaren de Etymotic ER-4P en die combinatie is absoluut fantastisch! Elders las ik in een review dat de geluidskwaliteit van de A25 matig was, maar dat moet welhaast aan de bijgeleverde oordopjes liggen. Koop goede, sluit ze aan alsof het de bijgeleverde zijn en haal het maximale uit deze A25 - je zult versteld staan! De behuizing is degelijk en hij ligt lekker in de hand. En hij is ook nog eens in frisse kleurtjes leverbaar. Het blijft afwachten hoe de levensduur van de accu zich houdt; mijn eerdere spelertjes begonnen wat dat betreft allemaal in te zakken na pakweg 3-4 jaar. Maar voorlopig ben ik dik tevreden.

Geluidskwaliteit

0

0