Leveringsmethodes

Sony biedt gratis levering aan voor aankopen van €50 of meer. Is het bedrag van de bestelling lager dan €50, dan wordt er €7,99 verzendkosten in rekening gebracht, die bij de betaling aan het bedrag van de bestelling worden toegevoegd. Sony neemt alle retourkosten voor zijn rekening, op voorwaarde dat het retourbeleid wordt gerespecteerd.

Voor bepaalde producten kun je de datum en/of het tijdslot (ochtend of middag) van levering kiezen, met bijbetaling van een toeslag van €9,99 (die bij de standaard leveringskosten wordt opgeteld). Als deze extra leveringsopties beschikbaar zijn, kun je ze selecteren bij betaling van de bestelling. Houd er rekening mee dat bijkomende kosten niet worden terugbetaald als je je product retourneert.

Leveringen zijn alleen verzekerd naar adressen in het land waar de aankoop gebeurde. Sony kan je producten niet leveren buiten België. 

Zodra je aankoop is bevestigd, ontvang je volgend bericht over je levering:

Als je een televisietoestel of een omvangrijk audiotoestel hebt besteld:

Zodra je bestelling voorbereid en klaar voor verzending is, zal onze transporteur je op de hoogte brengen van de leveringsdatum. De dag vóór de levering zal hij je een slot van twee uur meedelen waarbinnen de levering van je bestelling zal plaats vinden. De ochtend van de levering ontvang je een sms en/of een e-mail waarin dit tijdslot wordt herhaald en een link waarmee je het pakket kunt volgen. Als je tijdens het voorziene tijdslot afwezig bent, kun je de leveringsdatum wijzigen. Er worden slechts 2 leveringspogingen ondernomen. Zorg er dus voor dat je aanwezig kunt zijn op het voorziene tijdsslot, anders wordt het toestel teruggestuurd en zal je terugbetaald worden.

Als je een ander type product hebt besteld:

Zodra je bestelling voorbereid, verpakt en klaar voor verzending is, zal onze transporteur je via sms of e-mail op de hoogte brengen van de leveringsdatum. De ochtend van de levering ontvang je een slot van één uur waarbinnen de levering van je bestelling zal gebeuren. Als je tijdens het voorziene tijdslot afwezig bent, kun je de leveringsdatum wijzigen.

Houd er rekening mee dat leveringstermijnen voor bepaalde zones langer kunnen zijn dan wat staat vermeld op onze website.