De tv heeft geen geluid of beeld wanneer deze met een HDMI-kabel is verbonden met een PS5
BELANGRIJK: Dit artikel is alleen van toepassing op specifieke producten. Controleer de toepasselijke producten bovenaan dit artikel.
Er is een probleem in de tv-software waardoor de tv gedurende een bepaalde tijd (ongeveer één minuut) geen geluid of beeld heeft wanneer de tv is verbonden met de PS5™-gameconsole. Dit probleem wordt aangepakt in een toekomstige software-update. Maak een bladwijzer voor deze pagina en controleer regelmatig of er bijgewerkte informatie beschikbaar is.
Intussen kunt u deze alternatieve werkwijze gebruiken om het probleem tijdelijk op te lossen:
Deze wijziging van de instelling zal het 4K120 Hz-signaal terugconverteren naar 4K60 Hz, dus zorg ervoor dat u de tv-software bijwerkt zodra deze beschikbaar is.
- Wijzig de instelling Indeling HDMI®-signaal naar Standaardindeling of Verbeterde indeling (Dolby Vision) voor de HDMI-ingang waarop de PS5 is aangesloten.
- Selecteer Instellingen → Tv kijken → Externe ingangen → Indeling HDMI-signaal
- Selecteer de HDMI-ingang waarop de PS5 is aangesloten (HDMI 3 of HDMI 4), en wijzig vervolgens de instelling naar Standaardindeling of Verbeterde indeling (Dolby Vision).
- Houd op de afstandsbediening de Aan-uitknop ingedrukt totdat Opnieuw starten op het tv-scherm wordt weergegeven. Druk vervolgens op Enter om deze opnieuw te starten.