Artikel-ID : 00164859 / Laatst gewijzigd : 18/05/2017

Ik kan een specifiek internetvideokanaal niet bekijken

Producten en categorieën waar dit artikel op van toepassing is

Controleer het volgende als de verbinding wordt verbroken of het u niet lukt om een specifiek internetvideokanaal weer te geven.

BELANGRIJK: Als er meerdere internetvideostations niet werken, verzeker u er dan van of de juiste stappen zijn gevolgd om toegang te krijgen tot een internetvideokanaal .

  1. Test de snelheid  van het internetapparaat dat u gebruikt.

    OPMERKINGEN:

    • De minimale internetverbindingssnelheid voor SD-programma's (Standard Definition) is 2,5 Mbps of meer.
    • De minimale internetverbindingssnelheid voor HD-programma's (High Definition) is 10 Mbps of meer.
    • Internetsnelheid kan worden beïnvloed, als anderen in de woning via een computer films bekijken, grote downloads uitvoeren of online games spelen.
  2. Probeer een andere internetvideozender die SD-programmering biedt en waarvoor geen abonnement, koop of huur nodig is. Het YouTube-kanaal of het Crackle Internet-filmstation zijn stations die dit type inhoud bieden.
  3. Sommige internetvideozenders bieden geen ondersteuning voor een proxyverbinding. Schakel de proxyinstellingen uit en probeer het opnieuw.

Als de internetverbindingstest resulteert in een ondersteunde snelheid en andere internetinhoud kan worden weergegeven, kan dit een aanwijzing zijn dat de gewenste internetzender tijdelijk is uitgeschakeld. We raden aan het station op een later tijdstip te gebruiken.