Artikel-ID : 00116141 / Laatst gewijzigd : 30/05/2019

De persoon aan de andere kant van de lijn verstaat mij niet goed.

Producten en categorieën waar dit artikel op van toepassing is

Als het probleem wordt veroorzaakt door de ontvangstkwaliteit van het netwerk (van uw gesprekspartner), kunt u deze procedure proberen te doorlopen om de telefooninstellingen te wijzigen voor de modus Echo Canceller/Noise Canceller (EC/NC, echo-onderdrukking/ruisonderdrukking). Deze modus vermindert echo en ruis tijdens telefoongesprekken:

BELANGRIJK: De volgende procedure kan afhankelijk van het product afwijken. Als modelspecifieke informatie vereist is om een van de stappen van deze oplossing uit te voeren, raadpleegt u de bedieningsinstructies van het product.

  1. Druk tijdens een oproep op de MIC-toets en houd deze ingedrukt.
  2. Stel de modus in op EC/NC-1 of EC/NC-2 om aan te passen.

OPMERKING: Omgevingsgeluiden verstoren de microfoon. Probeer het omgevingsgeluid zoveel mogelijk te verminderen. Sluit vensters, zet de airconditioning uit, enzovoort.