Artikel-ID : 00109552 / Laatst gewijzigd : 19/03/2015

Internet Explorer loopt regelmatig vast wanneer ik een product van Norton op mijn computer heb geïnstalleerd.

    Als Internet Explorer vastloopt en u een product van Norton op uw computer gebruikt, kan dit met elkaar te maken hebben. Het probleem gaat vaak gepaard met het bericht "Internet Explorer werkt niet meer". In de foutgegevens wordt een storing gemeld in module IPSEng32.dll.

    Om dit probleem op te lossen volgens de gids voor probleemoplossing van Symantec (de leverancier van Norton-producten), voert u LiveUpdate uit in uw Norton-product:

    1. Start uw Norton-product
    2. Afhankelijk van uw Norton-product verricht u een van de volgende handelingen:
      - Voor Norton Internet Security: Klik in het hoofdvenster op LiveUpdate en vervolgens op Run LiveUpdate (LiveUpdate uitvoeren)
      - Voor Norton 360: Klik in het hoofdvenster op Tasks (Taken) en vervolgens op Run LiveUpdate (LiveUpdate uitvoeren)
      - Voor Norton Security: Klik op Security (Veiligheid) en vervolgens op LiveUpdate.
    3. Klik op OK of Close (Afsluiten) nadat Norton LiveUpdate is voltooid
    4. Voer LiveUpdate uit totdat u het bericht "Your Norton product now has the latest protection updates" (Uw Norton-product is bijgewerkt met de nieuwste beveiligingsupdates) ziet
    5. Sluit alle programma's af en start de computer opnieuw op

    Als het probleem zich blijft voordoen nadat u deze stappen hebt doorlopen, neemt u contact op met Symantec.