Artikel-ID : 00236914 / Laatst gewijzigd : 08/01/2020Afdrukken

Er verschijnt een foutbericht bij het openen of bijwerken van internetinhoud.

    Probeer het op te lossen met de correctieprocedure bij het foutnummer.

    Foutcode Fout: 1002 wordt weergegeven

    De tv heeft geen verbinding met het netwerk.

    1. Controleer de instelling van uw netwerkverbinding als volgt:
      1. Druk op de knop HOME op de afstandsbediening.
      2. Selecteer Instellingen.
      3. Selecteer Systeem settings.
      4. Selecteer Instellen.
      5. Selecteer Netwerk.
      6. Selecteer Network set-up (Netwerkinstellingen).
      7. Selecteer Netwerkverbinding instellen.
        • Voor een draadloze verbinding:
          Volg de instructies op het scherm om de instellingen van de netwerkverbinding te controleren.
        • Voor een bedrade verbinding:
        1. Selecteer Expert.
        2. Selecteer Wired Set-up (Kabelinstellingen).
        3. Volg de instructies op het scherm om de instellingen van de netwerkverbinding te controleren.

    2. Als het probleem nog niet is opgelost, werkt u de BRAVIA-TV bij naar de meest recente systeemsoftware en controleert u of het probleem is opgelost.
      Voer de onderstaande stappen uit om de update uit te voeren.
      1. Druk op de knop HOME op de afstandsbediening.
      2. Selecteer Settings (Instellingen).
      3. Selecteer Customer Support (Klantenondersteuning).
      4. Selecteer Software-update.
      5. Selecteer USB of Netwerk.
      6. Volg de instructies op het scherm.

    Foutcode Fout: 1106 wordt weergegeven

    Deze foutcodes worden in de volgende gevallen weergegeven.

    • Als u probeert een internetvideo op de televisie te bekijken.
    • Er is internetinhoud geselecteerd of de handeling Internetinhoud vernieuwen is uitgevoerd.
    1. Controleer eerst de verbindingsstatus onder Netwerk Set-up (Netwerkinstellingen).
      1. Druk op de knop HOME op de afstandsbediening.
      2. Selecteer Settings (Instellingen).
      3. Selecteer Systeem settings.
      4. Selecteer Instellen.
      5. Selecteer Netwerk.
      6. Selecteer Network Set-up (Netwerkinstellingen).
      7. Selecteer View Network setting and status (Netwerkinstelling en -status weergeven).
      8. Selecteer Verbindingscontrole.
      9. Selecteer Ja.
        Als er bij een of meer van de diagnoseresultaten 'Failed' (Mislukt) staat, controleert u de instelling van de netwerkverbinding.
    2. Als bij alle diagnoseresultaten OK staat, werkt u de BRAVIA-TV bij naar de meest recente systeemsoftware en controleert u of het probleem is opgelost.
      Voer de onderstaande stappen uit om de update uit te voeren.
      1. Druk op de knop HOME op de afstandsbediening.
      2. Selecteer Settings (Instellingen).
      3. Selecteer Customer Support (Klantenondersteuning).
      4. Selecteer Software-update.
      5. Selecteer USB of Netwerk.
      6. Volg de instructies op het scherm.

    Error: 1107, 2123, 3218, 5010 of 7003 verschijnt tijdens het instellen van het netwerk of bij een poging om toegang te krijgen tot internetinhoud op de tv.

    Deze foutcodes worden in de volgende gevallen weergegeven.


    Fout 2200 wordt op de tv weergegeven bij een poging toegang te krijgen tot de netwerkverbinding.


    Deze fout wordt weergegeven wanneer u geen verbinding met internet kunt maken of wanneer de internetverbinding niet stabiel is.
    De fout kan optreden in bepaalde situaties, zoals Ik kan de internetvideoservices niet zien, de internetvideoservices verdwijnen plotseling uit beeld, enzovoort.

    Raadpleeg het volgende voor informatie over de correctieprocedure.
    Error: 2200 wordt op de tv weergegeven bij een poging toegang te krijgen tot de netwerkverbinding.


    Foutcode Fout: 4012 wordt weergegeven

    In dit apparaat kan een storing zijn gegenereerd. Misschien moet het product worden gerepareerd.


    Foutcode Fout: 5010 wordt weergegeven

    Er is een fout gegenereerd in de internetverwerking van het programma.
    Probeer het volgende.

    1. Controleer de verbinding onder Netwerk Set-up (Netwerkinstellingen).
      1. Druk op de knop HOME op de afstandsbediening.
      2. Selecteer Settings (Instellingen).
      3. Selecteer Systeem settings.
      4. Selecteer Instellen.
      5. Selecteer Netwerk.
      6. Selecteer Network Set-up (Netwerkinstellingen).
      7. Selecteer View Network setting and status (Netwerkinstelling en -status weergeven).
      8. Selecteer Verbindingscontrole.
      9. Selecteer Ja.
    2. Als er bij een of meer van de diagnoseresultaten Failed (Mislukt) staat, controleert u de instelling van de netwerkverbinding.
    3. Als bij alle diagnoseresultaten OK staat, voert u een controle uit in de onderstaande volgorde.
      1. Werk de BRAVIA-TV bij met de nieuwste systeemsoftware.
        1. Druk op de knop HOME op de afstandsbediening.
        2. Selecteer Settings (Instellingen).
        3. Selecteer Customer Support (Klantenondersteuning).
        4. Selecteer Software-update.
        5. Selecteer USB of Netwerk.
        6. Volg de instructies op het scherm.
      2. Voer Internetinhoud vernieuwen uit.
        1. Druk op de knop HOME op de afstandsbediening.
        2. Selecteer Instellingen.
        3. Selecteer Systeem settings.
        4. Selecteer Instellen.
        5. Selecteer Netwerk.
        6. Selecteer Network Set-up (Netwerkinstellingen).
        7. Selecteer Internetinhoud vernieuwen.
      3. Als het probleem blijft optreden, kunt u de fabrieksinstellingen herstellen.
        1. Druk op de knop Home op de afstandsbediening.
        2. Selecteer Settings (Instellingen).
        3. Selecteer Customer Support (Klantenondersteuning).
        4. Selecteer Fabrieksinstellingen.
        5. Selecteer Ja.

    OPMERKING:

    • Als er een fout wordt gegenereerd nadat een reset is uitgevoerd, kan een tijdelijk netwerkprobleem zijn gegenereerd.
    • Het probleem kan na een poosje zijn opgelost. Probeer na een poosje Internetinhoud vernieuwen opnieuw.

    Foutcode Fout: 1 tot en met 30 of 50 tot en met 200 of 300 wordt weergegeven

    Dit is een communicatieprobleem met het verbindingsdoel (aan de kant van de server).
    Als het een tijdelijke oorzaak heeft, kan dit probleem na een poosje zijn verdwenen.
    Probeer na een poosje eerst of u toegang kunt krijgen.
    Werk de BRAVIA-TV bij met de nieuwste systeemsoftware als het probleem nog niet is opgelost. 

    1. Druk op de knop HOME op de afstandsbediening.
    2. Selecteer Settings (Instellingen).
    3. Selecteer Customer Support (Klantenondersteuning).
    4. Selecteer Software-update.
    5. Selecteer USB of Netwerk.
    6. Volg de instructies op het scherm.