Artikel-ID : 00230520 / Laatst gewijzigd : 10/03/2022

Er komt geen geluid uit de koptelefoon met oordopjes of is alleen aan één kant hoorbaar

    BELANGRIJK: Dit artikel is alleen van toepassing op specifieke producten. Controleer de toepasselijke producten bovenaan dit artikel.

    Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

    • Als dit probleem optreedt wanneer u verbinding maakt met een Microsoft® Windows® 10-computer, kan het probleem worden opgelost door de softwareversie bij te werken naar versie 1.3.0 of nieuwer. Ga naar de ondersteuningspagina voor modellen voor meer informatie over het bijwerken van de koptelefoon.
    • Plaats de koptelefoon met oordopjes in de oplaadcase en sluit de klep. Nadat de klep is gesloten, wacht u een paar seconden, verwijdert u de oordopjes en maakt u via Bluetooth verbinding met het gewenste apparaat.
    • Laad de koptelefoon met oordopjes op.
      • Plaats de koptelefoon met oordopjes in de oplaadcase en sluit de klep.
      • Sluit de oplaadcase met de meegeleverde USB Type-C™-kabel aan op een stopcontact of een computer.
    • Zet het geluid van het aangesloten apparaat harder.

      Opmerking: U kunt het volume niet aanpassen met de koptelefoon.

    • Als u een app gebruikt met een verbonden mobiel apparaat en u geen geluid hoort, controleert u een andere app om te zien of het probleem ligt bij de app of bij de koptelefoon.
    • Controleer of het verbonden apparaat muziek afspeelt.
    • Reset de koptelefoon met oordopjes

      WF-1000XM4

      WF-1000XM3

      WF-SP800N

      WF-XB700

    • Als dit probleem zich blijft voordoen, initialiseert u de koptelefoon in om de fabrieksinstellingen te herstellen.

      WF-1000XM3

      WF-SP800N

      WF-XB700