Artikel-ID : 00239753 / Laatst gewijzigd : 18/09/2020

Tijdens een telefoongesprek is het volume van de stem van de gesprekspartner laag of is deze niet te horen

    1.  Als de volgende symptomen zich voordoen tijdens een handsfree gesprek, kan het bijwerken van de softwareversie van de hoofdtelefoon naar 2.1.0 of hoger het probleem oplossen.
    • Het is moeilijk voor de gesprekspartner om uw stem te horen als u fluistert.
    • De gesprekspartner hoort onaangename geluiden als er harde of onregelmatige achtergrondgeluiden (zoals een voertuig of trein) in uw omgeving zijn.

    Bezoek de modelpagina op de ondersteuningswebsite van Sony en gebruik de app Sony | Headphones Connect om uw hoofdtelefoon bij te werken.

    Als referentie kunt u handsfree bellen met een smartphone of mobiele telefoon die het Bluetooth-profiel HFP (Handsfree Profile) of HSP (Headset Profile) ondersteunt, via een Bluetooth-verbinding.
     

    1. Als het probleem zich blijft voordoen na het bijwerken van de software of als u met een ander probleem kampt dan hierboven wordt genoemd, controleer dan het volgende:

    • Zorg ervoor dat zowel de hoofdtelefoon als het aangesloten apparaat zijn ingeschakeld
    • Zet het geluid van het aangesloten apparaat harder
    • Verbreek de verbinding met het Bluetooth-apparaat en maak opnieuw verbinding
    • Selecteer HFP of HSP voor het profiel. Als uw smartphone of mobiele telefoon zowel HFP als HSP ondersteunt, stel deze dan in op HFP
    • Wanneer u een oproep ontvangt terwijl u met de hoofdtelefoon naar muziek luistert, volg dan deze stappen op, afhankelijk van uw model.
      • Voor WF-1000XM3:
        Stop het afspelen van muziek en tik vervolgens tweemaal snel op de aanraaksensor op de linker- of rechterunit om de inkomende oproep te beantwoorden.
      • Voor WF-H800 / WF-XB700:
        Stop het afspelen van muziek en druk vervolgens op de knop op de linker- of rechterunit van de headset om het gesprek aan te nemen.