Artikel-ID : 00116725 / Laatst gewijzigd : 08/02/2019

Op het scherm verschijnt het bericht "error 4057" (fout 4057) en mijn tv loopt vast

    Mogelijk ondervindt u de volgende symptomen op uw tv nadat u de laatste software hebt gedownload via Network Direct Download (NDD):

    1. Tijdens de update van de systeemsoftware doet zich een fout voor - fout 4057
    2. De tv loopt 6-10 seconden lang vast nadat de tv begonnen is met opstarten

    Voor beide symptomen is een tijdelijk oplossing gevonden.

    • Symptoom 1: doorloop de volgende stappen:
      • Ga naar [Home] > [Settings] > [System settings] > [Setup] > [Auto Startup] (Startscherm > Instellingen > Systeeminstellingen > Instellen > Automatisch opstarten). Zo initialiseert u de netwerkverbinding opnieuw
      • Installeer de firmware-update opnieuw via [Home] > [Settings] > [Customer support] > [Software update] > [Network] (Startscherm > Instellingen > Klantondersteuning > Software-update > Netwerk)

     

    • Symptoom 2: doorloop de volgende stappen: 
      • Trek de stekker van de tv uit het stopcontact. Wacht 10 seconden en steek de stekker daarna weer in het stopcontact
      • Nadat u de tv aanzet, wijzigt binnen 6 seconden u de instellingen voor de ingebouwde Wi-Fi naar OFF (Uit) door een van de volgende handelingen te verrichten:
        • [Home] > [Settings] > [Setup] > [Network] > [Build in Wifi] > [Off] (Startscherm > Instellingen > Instellen > Netwerk > Ingebouwde Wi-Fi > Uit)
        • Reset de tv door tegelijk op de pijltjestoets OMHOOG te drukken (NIET volume of programma) op de afstandsbediening en op de aan/uit-knop op het tv-toestel.
          Omhoog-knop op de afstandsbediening

          Reset (Resetten) verschijnt op de tv en het apparaat wordt uitgeschakeld. Zet de televisie weer aan en zorg ervoor dat WLAN op dit moment uitgeschakeld is

    BELANGRIJK: Al uw instellingen gaan nu verloren.