Artikel-ID : 00274897 / Laatst gewijzigd : 24/05/2022

Fout 1002 of 2123 verschijnt tijdens een software-update op een Android TV of Google TV

    BELANGRIJK: Dit artikel is alleen van toepassing op specifieke producten. Controleer de toepasselijke producten bovenaan dit artikel.

    Hoe kan ik de tv-software bijwerken als fout 1002 of 2123 op het scherm verschijnt?

    Als u een Wi-Fi-internetverbinding gebruikt om de tv met uw netwerk te verbinden, gebruik dan geen apparaten die radiogolven uitzenden (zoals een magnetron of soortgelijke apparaten). De fout 1002 of 2123 kan worden veroorzaakt door een storing in de internetverbinding.

    Als de fout opnieuw optreedt nadat u andere apparaten die het draadloze signaal kunnen verstoren hebt uitgeschakeld, probeert u een van de volgende twee manieren om bij te werken:

    1. Maak via een LAN-kabel verbinding met uw router om verstoring van het draadloze signaal te voorkomen.
    2. Download de updatesoftware via een computer en een USB-flashstation. Downloads vindt u op de ondersteuningspagina voor uw model.

    Opmerkingen:

    • Verwant artikel: Hoe kunt u een software-update uitvoeren op uw Android TV of Google TV?
    • Het Foutbericht:1002 of 2123 kan worden weergegeven wanneer u de updatesoftware handmatig downloadt in een netwerkomgeving met een extreem zwak Wi-Fi-signaal.
    • Het Foutbericht:1002 of 2123 wordt niet weergegeven als het downloaden van de software automatisch wordt uitgevoerd.