Artikel-ID : 00156395 / Laatst gewijzigd : 19/02/2018

Kan geen verbinding maken met het netwerk wanneer ik de verbinding instel via SongPal op een mobiel Apple-apparaat

Producten en categorieën waar dit artikel op van toepassing is

Nadat u een verkeerd wachtwoord hebt gebruikt voor het instellen van een Wi-Fi-verbinding, is er geen netwerkverbinding meer mogelijk, ook niet als u daarna de verbinding opnieuw probeert in te stellen met het juiste wachtwoord.

Volg de onderstaande stappen om de Wi-Fi-verbinding opnieuw in te stellen

  1. Schakel het systeem uit.

    Als het lampje Standby of het lampje on/standby oranje brandt, volgt u de instructies hieronder om de BLUETOOTH-/netwerkstand-bymodus te annuleren voordat u verdergaat met de volgende stap.

    • CMT-SX7 en CMT-SX7B
      1. Laat het systeem ingeschakeld.
      2. Zet in het MENU de instelling BT/NW Standby (Bluetooth/Netwerkstand-by) op Off (Uit).
      3. Schakel het systeem uit.
      4. Controleer of het lampje Standby niet brandt.
    • SRS-X99, SRS-X88 en SRS-X77
      1. Laat het systeem ingeschakeld.
      2. Houd de aan-uitknop ingedrukt om de stand-bymodus in te schakelen.
      3. Controleer of het lampje on/standby niet brandt.

        OPMERKING: Als u wilt terugkeren naar de BLUETOOTH-/netwerkstand-bymodus, houdt u de aan-uitknop ingedrukt terwijl het systeem wordt ingeschakeld totdat het lampje on/standby oranje wordt.

  2. Wacht 3 minuten.
  3. Schakel het systeem weer in en stel de Wi-Fi-verbinding opnieuw in.

    OPMERKING: Als u de Wi-Fi-verbinding van het systeem instelt met SongPal op een mobiel Apple-apparaat, controleert u of het mobiele Apple-apparaat verbinding maakt met internet via Wi-Fi voordat u verdergaat met instellen.