Artikel-ID : 00150038 / Laatst gewijzigd : 20/10/2017

De led op de subwoofer of de luidspreker knippert af en toe.

Geluid van de subwoofer heeft soms ruis of valt soms weg.

Producten en categorieën waar dit artikel op van toepassing is

Probeer het volgende.

  • Plaats de subwoofer dichter bij het hoofdapparaat van het thuisbioscoopsysteem.
  • Plaats de subwoofer indien mogelijk ergens waar deze niet direct wordt geblokkeerd door meubilair, wanden of metalen obstakels.
  • Plaats uw draadloze toegangspunt (draadloze router) meer dan 1 meter van de hoofdeenheid, subwoofer of luidspreker vandaan.
  • Als het draadloze toegangspunt (draadloze router) dat u kunt gebruiken, kan overschakelen van de 2,4 GHz- naar de 5 Ghz-frequentieband of andersom, probeert u de frequentie van het draadloze toegangspunt te wijzigen om storing te voorkomen.
    • Voor HT-ST9/ST5/NT3/RT5/ST5000/MT500
      Probeer de band die de draadloze router gebruikt, te veranderen in de 2,4 GHz-band
    • Voor HT-CT780/CT380/NT5/CT790/CT390/CT800/MT300/CT290/CT291
      Probeer de band die de draadloze router gebruikt, te veranderen in de 5 GHz-band
  • Gebruikt u een draadloos toegangspunt (draadloze router) waarop u het kanaal kunt instellen, verander dan de kanaalinstelling van de router in een van de hierboven vermelde frequentiebanden en controleer of de weergave van het geluid is verbeterd. Als dit is verbeterd, stel dit kanaal dan in.

OPMERKING:

  • Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van de draadloze router voor het wijzigen van het kanaal.
  • Als de instellingsprocedure van de router onduidelijk is,
    wordt aangeraden om de router uit en weer in te schakelen. Er wordt mogelijk automatisch een ander kanaal geselecteerd wanneer de router weer wordt ingeschakeld.