Artikel-ID : 00151363 / Laatst gewijzigd : 20/08/2020

Wat betekenen de kleuren en het knipperen van de led (aan/stand-by-lampje) op de subwoofer?

    In de onderstaande tabel ziet u wat de kleuren van de knipperende led (aan/stand-by-lampje) van de subwoofer betekenen.

    Betekenis van knipperenGroenOranjeRood

    Brandt

    • De stroom is ingeschakeld.
    • De SECURE LINK-verbinding is actief.
    • De stroom is ingeschakeld.
    • De SECURE LINK-verbinding is actief.
    • De stroom is uitgeschakeld.
    • De subwoofer staat in de stand-bystand.

    Knippert

    Niet van toepassing

    Niet van toepassing

    Geeft aan dat de subwoofer warm wordt. Doorloop de onderstaande stappen om dit op te lossen:

    1. Zet de subwoofer uit en controleer of de ventilatieopening niet is geblokkeerd.
    2. Haal het netsnoer uit het stopcontact.
    3. Wacht enkele minuten totdat de temperatuur koeler is geworden.
    4. Nadat de temperatuur is gezakt, steekt u het netsnoer weer in het stopcontact.
    5. Schakel de subwoofer in.

    Knippert langzaam

    De SECURE LINK staat stand-by, zelfs als er geen signaal is. De SECURE LINK staat stand-by, zelfs als er geen signaal is.

    Niet van toepassing

    Knippert snel

    Voor HT-ST9, HT-NT3 en HT-RT5 moet het apparaat mogelijk worden gerepareerd.

    Niet van toepassing

    Niet van toepassing

    Knippert met tussenpozen snel

    Niet van toepassing

    De SECURE LINK wordt tot stand gebracht. Een ogenblik geduld a.u.b.

    Niet van toepassing


    Als u geen draadloze verbinding tot stand kunt brengen

    Volg deze instructies als u er problemen zijn met het tot stand brengen van een draadloze verbinding:

    • Plaats de subwoofer dichter bij de centrale eenheid van het thuisbioscoopsysteem.
       
    • Plaats de subwoofer indien mogelijk niet achter meubilair, een wand of metalen obstakels.
       
    • Plaats uw draadloze router op meer dan één meter afstand van de centrale eenheid, subwoofer of speaker.
       
    • Als u de draadloze router tussen de frequentiebanden 2.4 GHz en 5 GHz kunt schakelen, probeert u de andere frequentie.
      • Voor HT-ST9, HT-ST5, HT-NT3, HT-RT5: Probeer de draadloze router om te schakelen naar de 2,4 GHz-band.
      • Voor HT-CT780, HT-CT380, HT-NT5, HT-CT790, HT-CT390, HT-XF9000, HT-X9000F: Schakel de draadloze router om naar de 5 GHz-band.
         
    • Als de draadloze router meerdere kanalen heeft, stelt u deze in op een ander kanaal. Als het verbindingsprobleem is opgelost, slaat u de instelling voor dat kanaal op.
      • Raadpleeg de routerhandleiding voor meer informatie over het wijzigen van het kanaal.
      • Als de instructies niet duidelijk zijn, start u de router opnieuw op. Er wordt mogelijk automatisch een ander kanaal geselecteerd wanneer de router weer wordt ingeschakeld.