Artikel-ID : 00151363 / Laatst gewijzigd : 03/07/2018

Wat betekenen de kleuren en het knipperen van de led (aan/stand-by-lampje) op de subwoofer?

    BELANGRIJK: Deze informatie geldt voor een specifiek model. Raadpleeg de Producten en categorieën waarop dit artikel van toepassing is om te controleren of deze specificaties voor uw model gelden.

    OPMERKING: Als de led op de subwoofer soms knippert of geluid van de subwoofer soms ruis vertoont of wegvalt,, raadpleegt u:  De led op de subwoofer knippert soms.

    Afbeelding

    [A]: aan/stand-by-lampje (HT-ST9)


    Raadpleeg de onderstaande tabel voor meer informatie over de betekenis van de knipperende led (aan/stand-by-lampje) van de subwoofer.

    Type verlichting Groen Oranje Rood

    Brandt

    • De stroom is ingeschakeld.
    • De SECURE LINK-verbinding is actief.
    • De stroom is ingeschakeld.
    • De SECURE LINK-verbinding is actief.
    • De stroom is uitgeschakeld.
    • De subwoofer staat in de stand-bystand.

    Knippert

    Niet van toepassing

    Niet van toepassing

    Geeft een temperatuurstijging van de subwoofer aan. Doorloop de onderstaande stappen om dit op te lossen:

    1. Zet de subwoofer uit en controleer of de ventilatieopening niet wordt geblokkeerd.
    2. Haal het netsnoer uit het stopcontact.
    3. Wacht enkele minuten totdat de temperatuur koeler is geworden.
    4. Nadat de temperatuur koeler is geworden, steekt u het netsnoer weer in het stopcontact.
    5. Zet de subwoofer aan.

    Knippert langzaam

    De SECURE LINK-verbinding staat stand-by, zelfs wanneer er geen signaal is.

    OPMERKING:

    De SECURE LINK-verbinding staat stand-by, zelfs wanneer er geen signaal is.

    OPMERKING:

    Niet van toepassing

    Knippert snel

    Bij HTST9, HTNT3 en HTRT5 is er mogelijk een reparatie nodig.

    Niet van toepassing

    Niet van toepassing

    Knippert met tussenpozen snel

    Niet van toepassing

    De SECURE LINK-verbinding wordt verwerkt. Wacht totdat de verbinding tot stand is gebracht.

    Niet van toepassing

    Probeer het volgende als u een probleem ondervindt met de verbinding met het draadloze toegangspunt:

    • Plaats de subwoofer dichter bij het hoofdapparaat van het thuisbioscoopsysteem.
    • Plaats de subwoofer indien mogelijk ergens waar deze niet direct wordt geblokkeerd door meubilair, wanden of metalen obstakels.
    • Plaats uw draadloze toegangspunt (draadloze router) meer dan 1 meter van de hoofdeenheid, subwoofer of luidspreker vandaan.
    • Als het draadloze toegangspunt (draadloze router) dat u kunt gebruiken, kan overschakelen van de 2,4 GHz- naar de 5 Ghz-frequentieband of andersom, probeert u de frequentie van het draadloze toegangspunt te wijzigen om storing te voorkomen.
      • Voor HT-ST9, HT-ST5, HT-NT3, HT-RT5: Probeer de draadloze router te wijzigen naar de 2,4GHz-band
      • Voor HT-CT780, HT-CT380, HT-NT5, HT-CT790, HT-CT390: Probeer de draadloze router te wijzigen naar de 5GHz-band
    • Als u een draadloos toegangspunt (draadloze router) gebruikt waarop u het kanaal kunt instellen, wijzig dan de kanaalinstelling van de router naar een van de frequentiebanden die hierboven wordt getoond en controleer of het probleem hiermee verbetert. Als dit is verbeterd, stel dit kanaal dan in.

    OPMERKINGEN:

    • Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van de router om het draadloze kanaal te wijzigen.
    • Het wordt aangeraden om de router uit te schakelen als de instellingsprocedure van de router onduidelijk is. Er wordt automatisch een ander kanaal geselecteerd wanneer de router weer wordt ingeschakeld.