Artikel-ID : 00160193 / Laatst gewijzigd : 27/06/2019

Error: Als ik de tv inschakel, verschijnt het bericht dat er geen netwerkverbinding is.

    Volg deze stappen om dit probleem op te lossen:

    1. Deze fout treedt op als u uw tv uit- en aanzet terwijl u vanuit een app kijkt.

      OPMERKING: Selecteer OPN. PROBEREN om opnieuw verbinding te maken met internet. Als het probleem niet is opgelost, gaat u verder met de volgende stap.

    2. Deze fout treedt op als u uw Android TV met internet hebt verbonden via een LAN-kabel. 
      Controleer of de instelling IPv6 op de tv is ingeschakeld. Schakel de instelling IPv6 op de volgende manier uit:
      1. Druk op de knop Home op de afstandsbediening.
      2. Blader omlaag naar Instellingen.

        Afbeelding

      3. Selecteer Netwerk in de categorie Netwerk & Toebehoren.
      4. Selecteer Geavanceerde instellingen.
      5. Selecteer IPv6 instellen en kies NEE.

    3. Indien mogelijk, verbind uw tv met internet via een draadloze aansluiting.
      1. Druk op de knop Home op de afstandsbediening.
      2. Blader omlaag naar Instellingen.
      3. Selecteer Network Settings (Netwerkinstellingen).

        Afbeelding

      4. Selecteer Wi-Fi.
      5. Selecteer On (Aan).