Artikel-ID : 00153337 / Laatst gewijzigd : 08/08/2016

Mijn computer of Hi-Res Audio Recorder herkent de platenspeler niet wanneer deze via USB wordt aangesloten

    Afhankelijk van uw besturingssysteem, de versie en de instellingen, wordt uw platenspeler mogelijk niet herkend door de computer of de toepassing Hi-Res Audio Recorder.

    Om ervoor te zorgen dat uw platenspeler wordt herkend, probeert u het volgende:

    1. Bevestig dat de platenspeler stevig is aangesloten op een stopcontact en dat de USB-kabel goed is aangesloten op zowel de platenspeler als uw computer
    2. Bevestig dat de platenspeler is ingesteld op AAN (en niet op STAND-BY)
    3. Download en installeer de nieuwste updates voor het besturingssysteem van uw computer:
      • Gebruikt u Windows, selecteer dan Windows Update in het menu Start
      • Gebruikt u Mac OS, kies dan Software-update in het Apple-menu of haal de update via de Mac App Store

        OPMERKING: Kunt u geen updates voor uw besturingssysteem installeren, neem dan contact op met de fabrikant van uw computer of het besturingssysteem daarvan (bijvoorbeeld Microsoft, Apple, enz.)

    Als uw platenspeler nog steeds niet wordt herkend, moet deze mogelijk worden gerepareerd. Neem contact op met Sony.