Artikel-ID : 00204645 / Laatst gewijzigd : 27/06/2019

Waarom kan ik de instellingen voor de Wide-modus op de Android TV van Sony niet wijzigen?

Producten en categorieën waar dit artikel op van toepassing is

Dit kan om de volgende redenen bij uw tv optreden:

  • De instellingen voor de Wide-modus zijn niet beschikbaar tijdens het afspelen van 4K-content vanaf een extern apparaat, zoals een Blu-ray Disc™-speler, gameconsole, enz.
     
  • Als u een extern apparaat of externe videobron op een A/V-ontvanger aansluit die een 4K-doorvoerfunctie heeft.
    • Zorg ervoor dat u het externe apparaat rechtstreeks op uw tv aansluit.
       
  • Als u een app streamt en daarna op de knop WIDE drukt, toont de tv de melding 'Functie niet beschikbaar.'
  • Als u een video via schermreproductie bekijkt.
    • Wijzig de hoogte-breedteverhouding op het mobiele apparaat.
    • Neem contact op met de fabrikant van het mobiele apparaat voor meer informatie.

Belangrijk: Zorg ervoor dat u de nieuwste software-update op de tv installeert.