Artikel-ID : 00238651 / Laatst gewijzigd : 22/01/2020

Mijn speaker geeft een foutmelding en speelt geen muziek af als ik op de Push & Play-knop druk (LSPX-S2)

Het apparaat geeft een foutmelding wanneer er op de Push & Play-knop wordt gedrukt.

    Er kan een foutmelding worden weergegeven op uw LSPX-S2- Wireless Glass Sound Speaker en afspelen kan niet mogelijk zijn als gevolg van de netwerkstatus of Spotify-instellingen:

    • De Spotify Connect-functie is nog nooit gebruikt.
    • De speaker is niet verbonden met een Wi-Fi-netwerk.
    • De speaker maakt gebruik van de functie Speaker Add (Speaker toevoegen).

    Controleer na elke stap of u audio kunt afspelen:

    1. Reset de speaker.
      • Schakel de speaker uit.
      • Zet de speaker weer aan.
      • Druk aan de onderkant van de luidspreker op de knop Push & Play Opmerkingspictogram.
         
    2. Controleer of de indicator voor Push & Play Opmerkingspictogram is ingeschakeld.
      • Druk op de knop BLUETOOTH/Pictogram koppelingsindicatorPAIRING (Koppelen).
        • Als de indicator voor Push & Play Opmerkingspictogram uit staat, drukt u op de knop Opmerkingspictogram.
           
    3. Controleer de status van Spotify Connect via de Spotify-app.
      • Als deze niet is ingesteld op Afspelen voor deze speaker, opent u Connectable devices (Aansluitbare apparaten) en selecteert u deze speaker opnieuw.
         
    4. Zorg ervoor dat de nummers (artiesten, albums, etc.) die met de knop Push & Play Opmerkingspictogram als Favorite Music (Favoriete muziek) zijn ingesteld, niet zijn ingesteld op Don't play (Niet afspelen) in de Spotify-app.
      • Schakel de instelling Don't play (Niet afspelen ) uit of voeg nieuwe nummers toe aan Favorite Music (Favoriete muziek).